Wyniki wyszukiwania dla tagu - zenithoptimedia
ilość wyników: 18

Frosta kontynuuje kampanię w mediach marketing

Frosta kontynuuje kampanię w mediach

Producent podkreśla brak konserwantów w swoich produktach i pochodzenie z certyfikowanych łowisk.

Czytaj więcej
ZOG: Polski rynek reklamowy wzrośnie o 3,5 proc. reklama

ZOG: Polski rynek reklamowy wzrośnie o 3,5 proc.

Prognoza ZenithOptimedia Group wskazuje na lepszą kondycję TV, internetu i radia.

Czytaj więcej
ZOG: w 2016 r. rynek reklamowy w Polsce urośnie o 3,2 proc. reklama

ZOG: w 2016 r. rynek reklamowy w Polsce urośnie o 3,2 proc.

- Również w Polsce olimpiada, Euro 2016 i mistrzostwa Europy w piłce ręcznej będą cieszyły się dużym zainteresowaniem reklamodawców i widzów, choć wpłyną bardziej na sezonowość wydatków i strukturę widowni stacji telewizyjnych niż na wzrost inwestycji w reklamę - mówi Monika Bronowska, CEO ZOG.

Czytaj więcej
ZOG: Lekki wzrost konsumpcji mediów media-inne

ZOG: Lekki wzrost konsumpcji mediów

W 2015 r. konsumpcja mediów wzrośnie o 1,4 proc. W tym roku ludzie na całym świecie spędzą ponad 8 godzin dziennie, korzystając z mediów - wynika z raportu ZenithOptimedia Media Consumption Forecasts.

Czytaj więcej
Piwo bez reklamy? reklama

Piwo bez reklamy?

Ministerstwo Zdrowia chciałoby całkowitego zakazu reklamy napojów alkoholowych, w tym także piwa. Dla branży to potencjalna strata ponad pół miliarda złotych rocznie. W planach są także ceny minimalne na alkohol.

Czytaj więcej
Jak wykorzystać zmiany na rynku reklamy telewizyjnej? opinie

Jak wykorzystać zmiany na rynku reklamy telewizyjnej?

- Zaangażowanie widza wpływa na ogólną opinię o produkcie, ocenę jego jakości, a także na skłonność do zakupu - pisze Sylwester Molenda, research, insights & innovation director Discovery Networks CEEMEA.

Czytaj więcej
Velvet bez Kimberly-Clark, ale za to z misiem marketing

Velvet bez Kimberly-Clark, ale za to z misiem

Marka zmieniła ikonę marki z rozkosznego szczeniaka na misia polarnego, ale komunikat o delikatności ma nie stracić nic na swojej temperaturze.

Czytaj więcej
Puma pobiegnie szybciej marketing

Puma pobiegnie szybciej

Po ubiegłorocznej rewolucji personalnej Puma szykuje projekt marketingowy, który ma przywrócić pozycję marce. Puma ma być "najszybszą" marką sportową.

Czytaj więcej
ZOG - rynek w 2013 r. mniejszy o 5,6 proc. reklama

ZOG - rynek w 2013 r. mniejszy o 5,6 proc.

Przyszły rok ma przynieść ponadjednoprocentowy wzrost wydatków.

Czytaj więcej
Mieć ciastko i zjeść ciastko opinie

Mieć ciastko i zjeść ciastko

Domy mediowe dwoją się i troją w przetargach firm telekomunikacyjnych. Kalkulują, w których opłaca im się brać udział, a w których być cichym graczem. Tego problemu nie ma audytor, który wspomoże Playa i Netię.

Czytaj więcej