ilość wyników: 26
Dziś prezentujemy pierwszą z osób wyłonionych w naszym redakcyjnym plebiscycie MMP High Five. To jeden z pięciu młodych talentów, które - jesteśmy przekonani - zmieniają oblicze polskiego marketingu.
Czytaj więcejZaangażowanie społeczne marki jest wiarygodne dla konsumentów i pracuje na rzecz brandu, gdy wynika z jego tożsamości i odpowiada na rzeczywistą potrzebę - mówią menedżerowie odpowiedzialni za prospołeczną aktywizację marek Żubr, Hasbro Gaming, PZU i Ben & Jerry's.
Czytaj więcejTo akcja na rzecz ginących gatunków zwierząt. Żubr przekaże fundacji WWF Polska 1 mln zł.
Czytaj więcejMenedżerowie związani wcześniej z Saatchi oraz Grupą Żywiec będą oferować usługi multidyscyplinarne.
Czytaj więcejKompania Piwowarska przygotowała nagrody o łącznej wartości 27,8 mln zł.
Czytaj więcejLetnie festiwale mają coraz częściej charakter interdyscyplinarny, łącząc różne gatunki sztuki i formy aktywności.
Czytaj więcejTo dziedzina jak najbardziej odległa od modnej dziś "automatyzacji marketingu". W marketingu sportowym, aby osiągnąć naprawdę dobre efekty, trzeba się zaangażować i strategicznie, i długofalowo.
Czytaj więcejJury pod przewodnictwem Józka Dutkiewicza, dyrektora kreatywnego grupy S/F, przyznało 37 wyróżnień, 11 statuetek, grand prix oraz nagrodę specjalną.
Czytaj więcejO wynikach nowej kampanii Tyskiego, piwach rzemieślniczych, bezalkoholowych i shopper marketingu mówi Iwona Doktorowicz-Dudek, wiceprezes ds. marketingu w Kompanii Piwowarskiej.
Czytaj więcej