Wyniki wyszukiwania dla tagu - zywiec
ilość wyników: 22

Jakub Kwaczyński został head of strategy w GoldenSubmarine reklama

Jakub Kwaczyński został head of strategy w GoldenSubmarine

Z agencją związany od blisko czterech lat.

Czytaj więcej
Spot Męskiego Grania królował na YouTube w 2017 r. reklama

Spot Męskiego Grania królował na YouTube w 2017 r.

Na podium YouTube Ads Leaderboard 2017 znalazły się jeszcze produkcje Play i ING Banku Śląskiego.

Czytaj więcej
Anna Rogowiecka dołącza do agencji Roots marketing

Anna Rogowiecka dołącza do agencji Roots

Anna Godzisz i Gabriela Żółtaniecka przyjmują do teamu nowego partnera.

Czytaj więcej
"Remiks Ż" - interaktywny teledysk promuje Męskie Granie reklama

"Remiks Ż" - interaktywny teledysk promuje Męskie Granie

Za działania odpowiadają VML Poland, 2012 Agency oraz MediaVest.

Czytaj więcej
Kufle z górką marketing

Kufle z górką

Ubiegły rok był dla piwowarów nie najgorszy. Teraz trzymają kciuki, by było słonecznie, ale nie za gorąco, i aby reprezentacja zaszła daleko na Euro.

Czytaj więcej
Przyszły właściciel chce sprzedać Kompanię Piwowarską marketing

Przyszły właściciel chce sprzedać Kompanię Piwowarską

InBev, by uzyskać akceptację Komisji Europejskiej dla przejęcia SABMillera, zobowiązał się do sprzedaży m.in. największego w Polsce producenta piwa.

Czytaj więcej
Piwo bez reklamy? reklama

Piwo bez reklamy?

Ministerstwo Zdrowia chciałoby całkowitego zakazu reklamy napojów alkoholowych, w tym także piwa. Dla branży to potencjalna strata ponad pół miliarda złotych rocznie. W planach są także ceny minimalne na alkohol.

Czytaj więcej
Heineken - z pewną taką nieufnością opinie

Heineken - z pewną taką nieufnością

Możesz się nazywać Heineken, a i tak nie zapłacą za ciebie tyle, co za Ciechana czy innego Corneliusa - pisze nasz felietonista Ewaryst Fedorowicz.

Czytaj więcej
190 butelek na głowę marketing

190 butelek na głowę

Mimo że w tym roku sprzedaż piwa spadła, browary zwiększyły nakłady na reklamę. Najbardziej wspierana marka to Żywiec.

Czytaj więcej
Kot z piwem nie działa marketing

Kot z piwem nie działa

- Problem marketerów polega dziś na wyważeniu tego, co marka powinna mówić o sobie, w stosunku do tego, co w Facebooku chcą oglądać konsumenci - uważa Bartosz Gąsiorowski, interactive manager w Grupie Żywiec.

Czytaj więcej