Wyniki wyszukiwania dla tagu - nestle
ilość wyników: 40

Tesco rzuca wyzwanie Unileverowi i Nestle opinie

Tesco rzuca wyzwanie Unileverowi i Nestle

Tomasz Wygnański, "MMP": Power shift jest faktem.

Czytaj więcej
McCann w przebudowie reklama

McCann w przebudowie

Przeciągające się poszukiwania menedżera, który miałby objąć stanowisko CEO, nie ułatwiają procesu porządkowania struktury grupy.

Czytaj więcej
Interaktywny boom rodzi agencje reklama

Interaktywny boom rodzi agencje

W ostatnim czasie Agora wydzieliła spółkę SociAll, specjalizującą się głównie w mediach społecznościowych. Dojrzałym agencjom przybył konkurent ze szwajcarskim rodowodem - Goldbach Interactive.

Czytaj więcej
System drobnych kroków [WYWIAD] marketing

System drobnych kroków [WYWIAD]

Bogdan Piwko, dyrektor marketingu kategorii kawy w Kraft Foods Polska, przekonuje, że firma, wchodząc jako ostatnia w segment systemów kawowych, nie obawia się obecnych w nim od dawna konkurentów, bo budowa tej kategorii, mającej obecnie 1 proc. rynku kawy, potrwa co najmniej kilka lat.

Czytaj więcej
Kreatywność mamy w DNA reklama

Kreatywność mamy w DNA

Paweł Heinze, dyr. kreatywny Leo Burnett Warszawa, dzieli się z nami wrażeniami z roli jurora tegorocznej edycji konkursu reklamowego Golden Drum.

Czytaj więcej
Innowacje według producentów kostek marketing

Innowacje według producentów kostek

Marketer wprowadza nową, ekspercką platformę komunikacji dla marki Knorr. Nestle nie zasypia gruszek w popiele i sukcesywnie poszerza kategorię swoich produktów, stawiając z jednej strony na innowacje, z drugiej - stosując dość zachowawczą komunikację marki.

Czytaj więcej
Nagroda czy problem MEC-u opinie

Nagroda czy problem MEC-u

Przejęcie przez MEC obsługi Henkel Polska na pewno było bolesne dla Optimum Media OMD. Tym bardziej że - jak twierdzi Jakub Bierzyński, szef grupy OMG - MEC zaproponował bardzo niskie koszty. Marketer i MEC twierdzą, że ważna przy wyborze była także proponowana strategia mediowa.

Czytaj więcej
Szampon, ser i proszek przez internet marketing

Szampon, ser i proszek przez internet

E-commerce w branży FMCG już jest faktem, a wejście na rynek takiego giganta jak Tesco przyspieszy rozwój sektora - uważa Tomasz Waligóra, e-commerce director w Interactive Solutions, realizujący m.in. projekty e-commerce dla P&G.

Czytaj więcej
New Deal w Lowe GGK reklama

New Deal w Lowe GGK

Lowe zdobywa nowe biznesy, ma nową strategię i powraca na ścieżkę wzrostów. Ubiegły rok nie był jednak dla agencji łatwy.

Czytaj więcej
Ambasadorka w domu marketing

Ambasadorka w domu

Marketing szeptany kojarzył się do niedawna z rozdawaniem próbek bywalcom modnych klubów. Teraz marketerzy są najbardziej zainteresowani dotarciem do zwykłych konsumentów.

Czytaj więcej