ilość wyników: 336
Zwycięzców 22. edycji nagród Webby ogłoszono wczoraj w Nowym Jorku.
Czytaj więcejPo wygranym przetargu agencja rozpoczęła realizację działań promocyjnych.
Czytaj więcejPonad 600 tys. zł trafiło do firmy White za optymalizację kampanii w Google, Facebooku i YouTube.
Czytaj więcejZa projektem stoją TalentMedia, Kabaret Czwarta Fala i Stars & Buzz.
Czytaj więcejDyrektor zarządzającą projektu została Lidija Vukić. Autorzy projektu zapowiadają szybką ekspansję na rynki CEE.
Czytaj więcejNa kolejnych miejscach są Player i Ipla. Mindshare Polska zbadał konsumpcję wideo online na tle telewizji.
Czytaj więcejPortal Gazeta.pl wzmacnia dział wideo. Za materiały na YouTube odpowiada Taida Mrówczyńska.
Czytaj więcejJak twórcy wideo są obecnie wspierani na YouTube i skąd głównie czerpią swoje przychody?
Czytaj więcej"Ucho prezesa", serial produkowany przez Showmax, ma ok. 3 mln regularnych widzów w Polsce, pokazuje badanie Wavemaker zrealizowane dla ScreenLovers. Produkcja jest popularna przede wszystkim wśród mężczyzn i seniorów.
Czytaj więcejFirma chce zainteresować produktem najbardziej zabieganych.
Czytaj więcej