ilość wyników: 29
Agencje interaktywne w sezonie urlopowym walczą o nowe budżety. Przetargi zakończyły już: PGE, BPH, Hebe czy Tchibo.pl. Kilka konkursów nadal trwa i nie wszyscy mogą sobie pozwolić na rozłożenie leżaków.
Czytaj więcej"Content is the king" powtarzają specjaliści ds. mediów społecznościowych. Jak się jednak okazuje, zasada ta równie dobrze pasuje do planowania telewizji - pisze Piotr Bieńko, prezes zarządu Codemedia.
Czytaj więcejTo o 11 mln zł mniej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Analizę wydatków przygotował dom mediowy Codemedia.
Czytaj więcejKończą się ważne przetargi mediowe, m.in. L'Oreal Polska i Reckitt Benckisera.
Czytaj więcejBranża turystyczna wydała w ub.r. na reklamy o 13 proc. więcej. Gastronomia, biura podróży, przewoźnicy, hotele i regiony turystyczne najchętniej wybierają telewizję, niższą dynamikę zanotował natomiast internet. Biura podróży sprzedają więcej biletów lotniczych, ożywiło się też PKP.
Czytaj więcejWciąż chętnie reklamują się marki młodzieżowe, spadki notuje kategoria finanse - pisze Bartosz Zientek, group account director, Codemedia.
Czytaj więcejOba domy mediowe zachowały swoich prestiżowych klientów - Ferrero i Nestle.
Czytaj więcejZa planowanie i zakup mediów odpowiada Codemedia.
Czytaj więcejZeszłoroczny lider spadł o dwie pozycje, prześcignął go także bezpośredni konkurent - T-Mobile. Słabnie sektor finansowy, a marki FMCG zmieniają podejście.
Czytaj więcejRośnie dominacja branż telekomowej i retail.
Czytaj więcej