ilość wyników: 90
Według UOKiK 11 nadawców telewizyjnych zmówiło się, ustalając ceny za transmisje meczów reprezentacji w eliminacjach do mundialu we wrześniu ub.r. Posypały się kary, będą odwołania.
Czytaj więcejCzy wpłaty do budżetu uszczuplą budżety mediowe?
Czytaj więcejChociaż formalnie nie doszło jeszcze do fuzji, to obie firmy zintegrowały kluczowe działy.
Czytaj więcejAgencja już w ubiegłym roku deklarowała, że pracuje nad wzmocnieniem swojego działu strategii. Jednak dopiero od początku 2014 roku słowa zamieniają się w czyny i w Greyu klaruje się struktura, która ma szansę stać się prawdziwym atutem agencji.
Czytaj więcejOperatorzy komórkowi chcą świadczyć usługi finansowe pod swoimi markami. Czy to się opłaci?
Czytaj więcejAgencja wyspecjalizowała się w reklamach z celebrytami. Reklamowy impresariat artystyczny na Prostej 51?
Czytaj więcejPo protestach komercyjnych nadawców KRRiT podjęła iście salomonową decyzję w sprawie kolejnego multipleksu naziemnych kanałów telewizyjnych - miejsca dostanie zarówno TVP, jak i jej konkurencja. Publiczny nadawca zachowa jednak przewagę - nadal jako jedyny będzie mieć naziemne kanały w jakości HD.
Czytaj więcejGłówne stacje TVP tracą najwięcej. Udział tegorocznych debiutantów uplasował się w przedziale 0,7-1,3 proc.
Czytaj więcejHistoria Atmediów na rynku telewizyjnym dobiega końca. Zniknięcie - do niedawna dużej - firmy z polskiego krajobrazu brokerskiego powinno dać do myślenia konkurencji, nawet tej, która dziś zaciera ręce albo otwiera szampana.
Czytaj więcejPolska oferta telewizyjna nie była szeroko dyskutowana na zakończonych właśnie targach telewizyjnych w Cannes. Miejmy nadzieję, że w niedalekiej przyszłości będzie inaczej.
Czytaj więcej