ilość wyników: 62
Kampania reklamowa banku ING "Weekend bez przeszkód" skierowana jest do młodych konsumentów.
Czytaj więcejNowy flagowy smartfon to Mate 10 Pro.
Czytaj więcejChiński producent ma już 23 proc. rynku smartfonów w Polsce.
Czytaj więcejW internetowych reklamach nakłania do bycia "ogarem" oszczędzania.
Czytaj więcejNa podium YouTube Ads Leaderboard 2017 znalazły się jeszcze produkcje Play i ING Banku Śląskiego.
Czytaj więcejProducent smartfonów rusza z kampanią "#AddictedToYou"
Czytaj więcejAutorem kreacji jest agencja Gong.
Czytaj więcejAutorami i realizatorami kreacji są: Gong oraz Sputnik Studio.
Czytaj więcejTelewizja jest wciąż niezastąpiona, gdy grupa docelowa jest szeroka i trzeba zbudować świadomość marki. Typowa firma e-commerce wychodzi jednak od komunikacji czysto digitalowej. Marki, które wchodzą na rynek jako "love brand", chętnie bawią się kontentem.
Czytaj więcej