ilość wyników: 37
Od teraz oferta produktów bio i fit znajdzie się w sklepach w jednym miejscu.
Czytaj więcejPo raz pierwszy tytuły przyznali wyłącznie konsumenci w ramach niezależnego badania marek. W czołówce najsilniejszych brandów: Rossmann, Allegro, Google, Wedel i Milka.
Czytaj więcejWstrzymanie emisji spotów na YouTubie przez m.in. Marsa, Adidasa i Lidla to kolejna w tym roku sytuacja, która mobilizuje rynek reklamowy do dyskusji o znaczeniu kontekstu, w jakim pojawiają się marki ze swoją komunikacją.
Czytaj więcejSzopi.pl zwiększa portfolio obsługiwanych sklepów. Do dostaw artykułów spożywczych i leków dołączyły artykuły, które mogą stać się gwiazdkowymi upominkami.
Czytaj więcejW sklapach sieci pojawiły się produkty marki "Foods by Ann" sygnowane przez znaną trenerkę i dietetyczkę.
Czytaj więcejN-Park zlokalizowany będzie na granicy Piaseczna i Starej Iwicznej przy ul. Nowej.
Czytaj więcejW grudniu największy budżet na reklamę przeznaczyła branża handlowa, a marką, która zainwestowała najwięcej był Media Expert (54,5 mln zł).
Czytaj więcejGrupa Schwarz, do której należą sieci Kaufland i Lidl, zamierza w tym roku przekroczyć barierę 100 mld euro przychodów.
Czytaj więcejDawid Kaźmierczak, growth supervisor w McCann Worldgroup rozmawia z Martą Życińską, vice president marketing & communications, CEE w Mastercard podczas Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Golden Drum 2018.
Czytaj więcejInternet jest powszechnie dostępny, ale na 100 transakcji dokonywanych przez konsumentów w Polsce ok. 95 nadal odbywa się w fizycznym sklepie. Internet sprawia jednak, że konsument zachowuje się inaczej. Inaczej czyli jak?
Czytaj więcej