Wyniki wyszukiwania dla tagu - lidl
ilość wyników: 37
Lidl wprowadza regały z produktami eko marketing

Od teraz oferta produktów bio i fit znajdzie się w sklepach w jednym miejscu.

Czytaj więcej
Znamy wyniki XII edycji Superbrands marketing

Po raz pierwszy tytuły przyznali wyłącznie konsumenci w ramach niezależnego badania marek. W czołówce najsilniejszych brandów: Rossmann, Allegro, Google, Wedel i Milka.

Czytaj więcej
Bezpieczeństwo marek - reklamodawcy nie są bezradni opinie

Wstrzymanie emisji spotów na YouTubie przez m.in. Marsa, Adidasa i Lidla to kolejna w tym roku sytuacja, która mobilizuje rynek reklamowy do dyskusji o znaczeniu kontekstu, w jakim pojawiają się marki ze swoją komunikacją.

Czytaj więcej
Szopi.pl z zakupami w Saturnie, Media Markt i Empiku marketing

Szopi.pl zwiększa portfolio obsługiwanych sklepów. Do dostaw artykułów spożywczych i leków dołączyły artykuły, które mogą stać się gwiazdkowymi upominkami.

Czytaj więcej
Anna Lewandowska w Lidlu marketing

W sklapach sieci pojawiły się produkty marki "Foods by Ann" sygnowane przez znaną trenerkę i dietetyczkę.

Czytaj więcej
Nowe centrum handlowe powstaje pod Warszawą marketing

N-Park zlokalizowany będzie na granicy Piaseczna i Starej Iwicznej przy ul. Nowej.

Czytaj więcej
Instytut Monitorowania Mediów o wydatkach reklamowych w okresie świątecznym reklama

W grudniu największy budżet na reklamę przeznaczyła branża handlowa, a marką, która zainwestowała najwięcej był Media Expert (54,5 mln zł).

Czytaj więcej
Właściciel Lidla celuje w 100 mld euro marketing

Grupa Schwarz, do której należą sieci Kaufland i Lidl, zamierza w tym roku przekroczyć barierę 100 mld euro przychodów.

Czytaj więcej
Customer experience to największe wyzwanie marketing

Dawid Kaźmierczak, growth supervisor w McCann Worldgroup rozmawia z Martą Życińską, vice president marketing & communications, CEE w Mastercard podczas Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Golden Drum 2018.

Czytaj więcej
Natychmiastowość offline. Jak internet zmienia konsumenta? marketing

Internet jest powszechnie dostępny, ale na 100 transakcji dokonywanych przez konsumentów w Polsce ok. 95 nadal odbywa się w fizycznym sklepie. Internet sprawia jednak, że konsument zachowuje się inaczej. Inaczej czyli jak?

Czytaj więcej