ilość wyników: 48
Według SMG Starlink: polski rynek reklamy w I kwartale wzrósł o 2,5 proc. Czynnikiem, który w największym stopniu pozytywnie oddziaływał na kondycję rynku reklamy, był wzrost wydatków reklamowych sektorów handel oraz produkty farmaceutyczne i leki, jak również stabilna sytuacja w sektorze FMCG.
Czytaj więcejZOG traci obsługę platformy "z plusem". MEC będzie bronił się w Kompanii Piwowarskiej, a Media Direction OMD siada na gorący fotel Polkomtela. Media online tego klienta już przegrał.
Czytaj więcejRaport SMG: Rynek reklamy TV wzrósł o 4,2 proc., wyceniany jest na blisko 2,8 mld zł.
Czytaj więcejUbiegły rok był dla piwowarów nie najgorszy. Teraz trzymają kciuki, by było słonecznie, ale nie za gorąco, i aby reprezentacja zaszła daleko na Euro.
Czytaj więcej30 brązowych statuetek, 18 srebrnych, 9 złotych oraz grand prix dla firmy Play przyznano w konkursie Effie Awards 2016.
Czytaj więcej"Jak pokochać centra handlowe" to debiut prozatorski Natalii Fiedorczuk, znanej dotychczas głównie ze sceny muzycznej. Chłodny i przejmujący głos o trudach macierzyństwa w czasach uwielbienia dla perfekcji. Książka to także zbiór ciekawych obserwacji o markach.
Czytaj więcejPrawie co piąty użytkownik smartfona odwiedza za pomocą telefonu strony popularnych sieci spożywczych - wynika z danych firmy Spicy Mobile, zgromadzonych na platformie Mobigate. Aplikacje mobilne sklepów nie cieszą się już jednak takim zainteresowaniem.
Czytaj więcejNajbardziej wydatki ograniczyła branża finansowa - wynika z raportu Starcomu, który podsumował trzy kwartały 2016 r.
Czytaj więcejZeszłoroczny lider spadł o dwie pozycje, prześcignął go także bezpośredni konkurent - T-Mobile. Słabnie sektor finansowy, a marki FMCG zmieniają podejście.
Czytaj więcejSieć dyskontowa ma nową ambasadorkę marki i bohaterkę kampanii. U boku Karola Okrasy możemy oglądać trenerkę żywieniową i blogerkę Darię Ładochę.
Czytaj więcej