ilość wyników: 113
Tablety to ścieżka, z której wydawcy prasowi nie mogą uciec. Wymaga wiedzy, otwartości, innowacyjności, a przede wszystkim inwestycji. To trudna droga, zwłaszcza że branża cierpi z powodu spadku wpływów reklamowych.
Czytaj więcejBitwa pomiędzy sieciami trwa. Tym razem ścigają się w dołączaniu coraz zdrowszych opcji w proponowanym menu.
Czytaj więcejRynek brokerów reklamowych stacji telewizyjnych zmienia się w niezwykle szybkim tempie. Powstają nowi gracze, inny rezygnują ze swojej niezależności.
Czytaj więcejO spotkaniu z Kanye Westem, neurokognitywistyką i nie tylko - pisze dla "MMP" Bartosz Sikora, director, invention Mindshare Polska.
Czytaj więcejNa rynku pojawia się struktura Cosmo, założona w ramach WPP specjalnie dla Mazdy. Przypadków agencji działających wyłącznie lub przede wszystkim dla jednego klienta jest jednak więcej.
Czytaj więcejW najnowszym numerze "MMP" przeczytać możecie o wybranych przez nas kampaniach sportowych. W ramach uzupełnienia postanowiliśmy przyznać dodatkową nagrodę specjalną za chyba najbardziej innowacyjną kampanię mundialową dla "Phenomenal Shot" Nike.
Czytaj więcejNajwięcej czasu - średnio ponad trzy godziny dziennie - spędzamy, używając komputera - stacjonarnego lub laptopa.
Czytaj więcejFirma ubezpieczeniowa definitywnie przyjmuje globalny branding swego właściciela. Rusza intensywna kampania autorstwa PZL.
Czytaj więcejMarka z portfolio Hoop Polska chce ponownie zawalczyć o rynek - tym razem proponuje nowe warianty wód funkcjonalnych.
Czytaj więcejZ MEC odchodzą kolejni klienci. Całą sytuację ratuje niedawna wygrana USP Zdrowie. W opałach jest PHD Media Direction po utracie Unilevera. Co dalej z Polkomtelem?
Czytaj więcej