ilość wyników: 31
Brand safety, viewability i adblocki to największe wyzwania reklamy online. Najwyższe wzrosty przed reklamą mobilną.
Czytaj więcejZnaczny wpływ na wzrost ma reklama w urządzeniach mobilnych, która wróciła do wysokiego dwucyfrowego indeksu wzrostu (33 proc.).
Czytaj więcejKlasyczne nośniki reklamowe out-of-home coraz szybciej ustępują miejsca cyfrowym - w każdym razie to wyraźny trend na najbardziej rozwiniętych rynkach. W Polsce też dzieje się w tym obszarze dużo, ale firmy reklamy zewnętrznej z niepokojem czekają na skutki przyjęcia uchwał krajobrazowych.
Czytaj więcejW pierwszym kwartale 2019 r. w reklamę online zainwestowano 1,1 mld zł (wzrost o 9 proc.).
Czytaj więcejNominacje w szesnastu kategoriach zostaną ogłoszone do 12 listopada. Gala wręczenia nagród 27 listopada.
Czytaj więcejPublikacja została wydana przez centralę Dentsu Aegis Network, ale zawiera również dane z Polski.
Czytaj więcejPonad 4-procentowy wzrost po pierwszych trzech miesiącach br.
Czytaj więcejTelewizja internetowa to drugi najszybciej rosnący segment rynku mediów, zaraz po VR - wynika z opublikowanego we wrześniu raportu AdColony.
Czytaj więcejDopiero przyszły rok pozwoli powrócić do sytuacji z 2019 r.
Czytaj więcejSpadki odnotowały prawie wszystkie kluczowe formaty reklamowe, oprócz marketingu w wyszukiwarkach.
Czytaj więcej