ilość wyników: 262
Szukanie oszczędności przez marketerów sprzyja audytorom, którzy wyspecjalizowali się w analizowaniu tabelek kosztowych. Nic dziwnego, że domy mediowe w większości traktują ich jak wroga.
Czytaj więcejPo raz kolejny czwarty operator komórkowy zmusza konkurencję do obniżek cen. Skorzystają abonenci.
Czytaj więcejGwiazda sportu przedłużyła współpracę z Polbankiem o dwa lata, ale może się zdarzyć tak, że będzie reklamowała markę Raiffeisen.
Czytaj więcejWygrana grupy Starcom MediaVest w globalnym przetargu grupy Heineken pozwoli jej spokojniej podejść do prawdopodobnej utraty Kompanii Piwowarskiej. Pytanie tylko, kto na początku przyszłego roku zajmie się obsługą Grupy Żywiec.
Czytaj więcejDwaj najwięksi producenci piwa wprowadzili w tym sezonie napoje typu radler.
Czytaj więcejKraft promuje nowy sposób konsumpcji kawy latem.
Czytaj więcejDomy mediowe dwoją się i troją w przetargach firm telekomunikacyjnych. Kalkulują, w których opłaca im się brać udział, a w których być cichym graczem. Tego problemu nie ma audytor, który wspomoże Playa i Netię.
Czytaj więcejNa rynku debiutuje pełnoziarnista kawa rozpuszczalna. Kraft Foods chce nią umocnić swoją pozycję w tym segmencie rynku.
Czytaj więcejNajwiększa na rynku marka piwa ma nową agencję reklamową. Kampania przygotowana przez poprzednią agencję przyniosła wzrosty sprzedaży, ale agencja pracuje już dla konkurencji.
Czytaj więcejW odstępie kilku dni dwie firmy ubezpieczeniowe pokazały swoje nowe marki. Obie przechodzą rebrandingi związane z nowymi, niemieckimi udziałowcami i chociaż różni je pozycja i strategie na przyszłość obie liczą na umocnienie pozycji.
Czytaj więcej