Wyniki wyszukiwania dla tagu - starcom
ilość wyników: 262
Trudna miłość audytorów i domów mediowych media-inne

Szukanie oszczędności przez marketerów sprzyja audytorom, którzy wyspecjalizowali się w analizowaniu tabelek kosztowych. Nic dziwnego, że domy mediowe w większości traktują ich jak wroga.

Czytaj więcej
Playowe wojny cenowe marketing

Po raz kolejny czwarty operator komórkowy zmusza konkurencję do obniżek cen. Skorzystają abonenci.

Czytaj więcej
Justyna Kowalczyk w barwach Raiffeisena? reklama

Gwiazda sportu przedłużyła współpracę z Polbankiem o dwa lata, ale może się zdarzyć tak, że będzie reklamowała markę Raiffeisen.

Czytaj więcej
Browar za browar reklama

Wygrana grupy Starcom MediaVest w globalnym przetargu grupy Heineken pozwoli jej spokojniej podejść do prawdopodobnej utraty Kompanii Piwowarskiej. Pytanie tylko, kto na początku przyszłego roku zajmie się obsługą Grupy Żywiec.

Czytaj więcej
Czy Polacy pokochają piwo z lemoniadą? marketing

Dwaj najwięksi producenci piwa wprowadzili w tym sezonie napoje typu radler.

Czytaj więcej
Iced coffee? Patrz i ucz się marketing

Kraft promuje nowy sposób konsumpcji kawy latem.

Czytaj więcej
Mieć ciastko i zjeść ciastko opinie

Domy mediowe dwoją się i troją w przetargach firm telekomunikacyjnych. Kalkulują, w których opłaca im się brać udział, a w których być cichym graczem. Tego problemu nie ma audytor, który wspomoże Playa i Netię.

Czytaj więcej
Kraft zamiesza w kawie instant marketing

Na rynku debiutuje pełnoziarnista kawa rozpuszczalna. Kraft Foods chce nią umocnić swoją pozycję w tym segmencie rynku.

Czytaj więcej
W Greyu piją teraz Tyskie reklama

Największa na rynku marka piwa ma nową agencję reklamową. Kampania przygotowana przez poprzednią agencję przyniosła wzrosty sprzedaży, ale agencja pracuje już dla konkurencji.

Czytaj więcej
Germanie nad Wartą marketing

W odstępie kilku dni dwie firmy ubezpieczeniowe pokazały swoje nowe marki. Obie przechodzą rebrandingi związane z nowymi, niemieckimi udziałowcami i chociaż różni je pozycja i strategie na przyszłość obie liczą na umocnienie pozycji.

Czytaj więcej