ilość wyników: 45
Negatywny efekt Euro widać nie tylko w wydatkach reklamowych, zawodzi też kreacja.
Czytaj więcejPoznaliśmy laureatów konkursu marketingu bezpośredniego oraz wyróżnione przez "MMP" najlepsze agencje interaktywne i marketingu zintegrowanego.
Czytaj więcejCzasy, gdy directy wyśmiewały agentów ubezpieczeniowych, minęły, obecnie ci ubezpieczyciele rosną głównie dzięki multiagencjom.
Czytaj więcejKampania detalisty pokazuje, że sieci handlowe prześcigają tradycyjnych marketerów już nie tylko w zakresie siły przetargowej, kanałów dotarcia do konsumenta, wiedzy o konsumencie, ale także strategii i kreacji reklamowej.
Czytaj więcejTechnologia zautomatyzowanego zakupu powierzchni w internecie staje się coraz popularniejsza.
Czytaj więcejNominowano 33 prace w 11 kategoriach. Zwycięzców poznamy 7 listopada br.
Czytaj więcejCSR na stałe zagościł w przestrzeni marketingowej i nie da się go już marginalizować. O co tak naprawdę chodzi? Dlaczego nie należy mylić CSR z CRM?
Czytaj więcejRok 2013 może zapisać się w historii branży jako okres przesilenia kryzysu. Na kilkuprocentowy spadek rynku (netto) w nierównym stopniu złożą się jednak różne branże - pisze Marek Wochna, dyrektor zarządzający Easymedia.
Czytaj więcejOd stycznia tego roku agencje Leo Burnett i należąca do tej samej grupy PZL pracują we wspólnym biurze. Niektórzy z żalem już pożegnali "stary" PZL, ale bliska współpraca obu firm ma duży sens.
Czytaj więcej