Wyniki wyszukiwania dla tagu - tvp2
ilość wyników: 48
Niedosyt po piłkoszaleństwie media-tv

Zmagania polskiej reprezentacji podczas rozgrywek Euro 2012 przyniosły TVP rekordy oglądalności oraz kilkadziesiąt milionów złotych z reklam. Jednak ta dobra passa skończyła się wraz z przegraną Polaków.

Czytaj więcej
Sponsoriada w Londynie marketing

Wiele światowych marek mocno zaangażowało się w igrzyska olimpijskie, ale w Polsce po Euro impreza od strony marketingowej wypada blado.

Czytaj więcej
Wykorzystać moment media-tv

Dla ogólnopolskich stacji nadeszły ciężkie czasy. To praktycznie ostatni moment, kiedy TVP może jeszcze powalczyć o lepsze wyniki.

Czytaj więcej
W Greyu piją teraz Tyskie reklama

Największa na rynku marka piwa ma nową agencję reklamową. Kampania przygotowana przez poprzednią agencję przyniosła wzrosty sprzedaży, ale agencja pracuje już dla konkurencji.

Czytaj więcej
Nowy kierunek w komunikacji USP Zdrowie reklama

Producent leków chce zwrócić uwagę konsumentów na to, że za jej brandami stoi jedna firma.

Czytaj więcej
Telewizja Puls myśli o pierwszej czwórce media-tv

Prezes Telewizji Puls jest przekonany, że po zakończeniu procesu cyfryzacji na rynku nie będzie już stacji z udziałami w widowni rzędu 15 proc. Jego stacje chcą mieć łącznie 7 proc. i tym samym powalczyć o pozycję z m.in. TVP2.

Czytaj więcej
Rekonstrukcja brokerów TV media-tv

Rynek brokerów reklamowych stacji telewizyjnych zmienia się w niezwykle szybkim tempie. Powstają nowi gracze, inny rezygnują ze swojej niezależności.

Czytaj więcej
Mundial okiem analityka TV opinie

Które mecze cieszyły się największą oglądalnością? Kto oglądał mecz finałowy? Jacy reklamodawcy byli najaktywniejsi w tym czasie? Odpowiedzi na te pytania znalazła Magdalena Miller, TV analyst w Universal McCann.

Czytaj więcej
Kruszwica "nadmiernie" smarowała smalczykiem w "Klanie" reklama

Krajowa Rada uznała, że product placement był zbyt nachalny.

Czytaj więcej
Słodkie wyzwanie Herbapolu marketing

Firma z Lublina wchodzi w segment dżemów i wspiera swoje działania kampanią. Chce zdobyć 30 proc. rynku.

Czytaj więcej