ilość wyników: 48
Zmagania polskiej reprezentacji podczas rozgrywek Euro 2012 przyniosły TVP rekordy oglądalności oraz kilkadziesiąt milionów złotych z reklam. Jednak ta dobra passa skończyła się wraz z przegraną Polaków.
Czytaj więcejWiele światowych marek mocno zaangażowało się w igrzyska olimpijskie, ale w Polsce po Euro impreza od strony marketingowej wypada blado.
Czytaj więcejDla ogólnopolskich stacji nadeszły ciężkie czasy. To praktycznie ostatni moment, kiedy TVP może jeszcze powalczyć o lepsze wyniki.
Czytaj więcejNajwiększa na rynku marka piwa ma nową agencję reklamową. Kampania przygotowana przez poprzednią agencję przyniosła wzrosty sprzedaży, ale agencja pracuje już dla konkurencji.
Czytaj więcejProducent leków chce zwrócić uwagę konsumentów na to, że za jej brandami stoi jedna firma.
Czytaj więcejPrezes Telewizji Puls jest przekonany, że po zakończeniu procesu cyfryzacji na rynku nie będzie już stacji z udziałami w widowni rzędu 15 proc. Jego stacje chcą mieć łącznie 7 proc. i tym samym powalczyć o pozycję z m.in. TVP2.
Czytaj więcejRynek brokerów reklamowych stacji telewizyjnych zmienia się w niezwykle szybkim tempie. Powstają nowi gracze, inny rezygnują ze swojej niezależności.
Czytaj więcejKtóre mecze cieszyły się największą oglądalnością? Kto oglądał mecz finałowy? Jacy reklamodawcy byli najaktywniejsi w tym czasie? Odpowiedzi na te pytania znalazła Magdalena Miller, TV analyst w Universal McCann.
Czytaj więcejKrajowa Rada uznała, że product placement był zbyt nachalny.
Czytaj więcejFirma z Lublina wchodzi w segment dżemów i wspiera swoje działania kampanią. Chce zdobyć 30 proc. rynku.
Czytaj więcej