Wyniki wyszukiwania dla tagu - universal-mccann
ilość wyników: 29

Krzyżówka telewizji z internetem media-tv

Krzyżówka telewizji z internetem

TVP jako pierwsza wprowadziła telewizję hybrydową. Choć teoretycznie jest to interesujący sposób uatrakcyjnienia konsumpcji telewizji linearnej, to bez osiągnięcia masy krytycznej widzów nie będzie miał podstaw biznesowych. Być może właśnie dlatego TVP jest jedynym nadawcą.

Czytaj więcej
Play bez szaleństw marketing

Play bez szaleństw

Swój przyszłoroczny budżet marketingowy operator planuje na poziomie podobnym do tegorocznego. Twierdzi, że kryzys mu niestraszny, a konkurencja mobilizuje.

Czytaj więcej
Nowa odsłona Frosty marketing

Nowa odsłona Frosty

Marka wyeliminowała z dań dodatki uważane za niezdrowe. Zmieniła receptury, a w komunikacji inwestuje w nowe technologie.

Czytaj więcej
IMM chce zburzyć monopol Kantar Media media-inne

IMM chce zburzyć monopol Kantar Media

Czy Instytut Monitorowania Mediów zagrozi wieloletniemu liderowi rynku? O wyborze oferty przez klientów może zadecydować monitoring internetu.

Czytaj więcej
Szampany strzeliły w G+J i Burdzie media-prasa

Szampany strzeliły w G+J i Burdzie

Po ogłoszeniu połączenia pracownicy obu wydawnictw ruszyli świętować. Zapewne największą ulgę odczuli menedżerowie G+J, którzy od dłuższego czasu próbowali znaleźć nabywcę dla swojego biznesu w Polsce.

Czytaj więcej
Sześć wielkich budżetów pod znakiem zapytania reklama

Sześć wielkich budżetów pod znakiem zapytania

Sam proces połączenia dwóch reklamowych gigantów - Publicisu i Omnicomu - zakończy się prawdopodobnie w ciągu 2,5 roku, ale już teraz klienci zastanawiają się nad konsekwencjami tej fuzji dla swoich marek.

Czytaj więcej
Koniec polityki miłości w telewizji media-tv

Koniec polityki miłości w telewizji

TVN tupnął nogą i ostro zmienił swoją politykę handlową. Agencje oficjalnie cieszą się, że jest szansa na unormowanie sytuacji z cenami reklam. Po cichu jednak zastanawiają się, co zrobić z kosztami, jakie zagwarantowały dotychczas w przetargach mediowych.

Czytaj więcej
Gwiazdy coraz mniej błyszczą media-prasa

Gwiazdy coraz mniej błyszczą

Magazyny people notują wyraźne spadki sprzedaży. Zmiany w konsumpcji mediów dotknęły jeden z najbardziej odpornych segmentów prasowych.

Czytaj więcej
Pogmatwana logika wydawców opinie

Pogmatwana logika wydawców

Wydawcy przekonują, że prasa tradycyjna przetrwa, gdyż jest wiarygodna. Jednak dla mnie jakość i wiarygodność jest domeną twórcy - nie medium.

Czytaj więcej
Hity mundialu - podsumowanie rozgrywek fazy grupowej mistrzostw świata w Brazylii opinie

Hity mundialu - podsumowanie rozgrywek fazy grupowej mistrzostw świata w Brazylii

Jakub Radziwilski, TV buying manager w Universal McCann, analizuje połowę Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej.

Czytaj więcej