ilość wyników: 35
18 złotych, 47 srebrnych oraz 73 brązowe nagrody zostały wręczone w największym w konkursie kreatywnym KTR 2018.
Czytaj więcejBank zachęca przedsiębiorców do instalowania terminali płatniczych.
Czytaj więcejKreację przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa.
Czytaj więcejW kampanii bank podejmuje ważny społecznie temat nadmiernej konsumpcji.
Czytaj więcejKolejną odsłonę kampanii "Czy posiadanie stało się sensem naszego życia?" stanowią reklamy z grafikami Przemysława Truścińskiego.
Czytaj więcejBank kolejny raz zachęca do dawania dobrych opinii na temat firm, bo to dla nich najlepsza reklama.
Czytaj więcej43 proc. Polaków deklaruje, że za granicą płaci tylko gotówką.
Czytaj więcejDzieci apelują do rodziców, by bardziej zainteresowali się kwestią zmian klimatu.
Czytaj więcejAkcję przygotowały agencje Brain, Gong i Mosqi.to.
Czytaj więcejDo zespołu studia dołączyli doświadczony kierownik produkcji i... podróżniczka.
Czytaj więcej