ilość wyników: 101
Kiedy się komuś przyznaję, że jestem reklamiarzem, to prędzej czy później pojawia się zarzut, że "reklama kłamie" - pisze nasz felietonista Ewaryst Fedorowicz.
Czytaj więcej- Problem marketerów polega dziś na wyważeniu tego, co marka powinna mówić o sobie, w stosunku do tego, co w Facebooku chcą oglądać konsumenci - uważa Bartosz Gąsiorowski, interactive manager w Grupie Żywiec.
Czytaj więcejPodczas wczorajszej gali nagrody odebrali laureaci konkursu Golden Arrow i najlepsze agencje - interaktywna, socialmediowa i marketingu zintegrowanego.
Czytaj więcejMimo wakacyjnej aury klienci postanowili sprawdzić kondycję współpracujących z nimi agencji. Na razie najciekawsze projekty przypadają K2.
Czytaj więcejMimo że w tym roku sprzedaż piwa spadła, browary zwiększyły nakłady na reklamę. Najbardziej wspierana marka to Żywiec.
Czytaj więcejJakub Radziwilski, TV buying manager w Universal McCann, analizuje połowę Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej.
Czytaj więcejKtóre mecze cieszyły się największą oglądalnością? Kto oglądał mecz finałowy? Jacy reklamodawcy byli najaktywniejsi w tym czasie? Odpowiedzi na te pytania znalazła Magdalena Miller, TV analyst w Universal McCann.
Czytaj więcejTrwające przetargi na obsługę budżetów takich marek jak Tyskie, PKN Orlen, IKEA, MetLife czy Warka mogą sugerować, że marketerzy jednak nie wyjechali na urlopy. Nie dają też odpocząć agencjom reklamowym i domom mediowym. Dzieje się.
Czytaj więcejNa polski rynek wejdzie pierwsza prawdziwie globalna marka cydru - Strongbow. Drugi pod względem wielkości gracz na rynku piwa chce podbić segment jabłkowego napoju.
Czytaj więcejWolumen i wartość sprzedaży trzeciego pod względem wielkości producenta piwa w kraju wzrosły w ub.r. o 3,4 proc., podczas gdy rynek, według szacunków marketera, urósł o 0,8 proc., ale wartościowo zmalał o 0,5 proc.
Czytaj więcej