Wyniki wyszukiwania dla tagu - grupa-zywiec
ilość wyników: 101
Warszawa smakuje przeciętnie opinie

Kiedy się komuś przyznaję, że jestem reklamiarzem, to prędzej czy później pojawia się zarzut, że "reklama kłamie" - pisze nasz felietonista Ewaryst Fedorowicz.

Czytaj więcej
Kot z piwem nie działa marketing

- Problem marketerów polega dziś na wyważeniu tego, co marka powinna mówić o sobie, w stosunku do tego, co w Facebooku chcą oglądać konsumenci - uważa Bartosz Gąsiorowski, interactive manager w Grupie Żywiec.

Czytaj więcej
GoldenSubmarine, Lubię To i Albedo Marketing Agencjami Roku marketing

Podczas wczorajszej gali nagrody odebrali laureaci konkursu Golden Arrow i najlepsze agencje - interaktywna, socialmediowa i marketingu zintegrowanego.

Czytaj więcej
Lato konkursów reklama

Mimo wakacyjnej aury klienci postanowili sprawdzić kondycję współpracujących z nimi agencji. Na razie najciekawsze projekty przypadają K2.

Czytaj więcej
190 butelek na głowę marketing

Mimo że w tym roku sprzedaż piwa spadła, browary zwiększyły nakłady na reklamę. Najbardziej wspierana marka to Żywiec.

Czytaj więcej
Hity mundialu - podsumowanie rozgrywek fazy grupowej mistrzostw świata w Brazylii opinie

Jakub Radziwilski, TV buying manager w Universal McCann, analizuje połowę Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej.

Czytaj więcej
Mundial okiem analityka TV opinie

Które mecze cieszyły się największą oglądalnością? Kto oglądał mecz finałowy? Jacy reklamodawcy byli najaktywniejsi w tym czasie? Odpowiedzi na te pytania znalazła Magdalena Miller, TV analyst w Universal McCann.

Czytaj więcej
Wakacyjne przeglądy agencji i domów mediowych opinie

Trwające przetargi na obsługę budżetów takich marek jak Tyskie, PKN Orlen, IKEA, MetLife czy Warka mogą sugerować, że marketerzy jednak nie wyjechali na urlopy. Nie dają też odpocząć agencjom reklamowym i domom mediowym. Dzieje się.

Czytaj więcej
Grupa Żywiec nie gardzi jabłkami marketing

Na polski rynek wejdzie pierwsza prawdziwie globalna marka cydru - Strongbow. Drugi pod względem wielkości gracz na rynku piwa chce podbić segment jabłkowego napoju.

Czytaj więcej
Prezes Carlsberga: w 2015 r. także chcemy rosnąć szybciej niż rynek marketing

Wolumen i wartość sprzedaży trzeciego pod względem wielkości producenta piwa w kraju wzrosły w ub.r. o 3,4 proc., podczas gdy rynek, według szacunków marketera, urósł o 0,8 proc., ale wartościowo zmalał o 0,5 proc.

Czytaj więcej