ilość wyników: 78
Coca-Cola zyskała dzięki Euro, ale kosztem Pepsi, która notuje spadki sprzedaży. Rośnie też popyt na Hoop Colę, chociaż jej producent wydaje mniej na reklamę.
Czytaj więcejMarka wyznacza trendy na rynku soków, nektarów i napojów dla dzieci i wyróżnia się pod względem komunikacji.
Czytaj więcejW koncernie zachodzą poważne zmiany personalne, zmieniła się też strategia komunikacji marketera.
Czytaj więcejNa rynku debiutuje pełnoziarnista kawa rozpuszczalna. Kraft Foods chce nią umocnić swoją pozycję w tym segmencie rynku.
Czytaj więcejSprzedaż nowych aut w Polsce wciąż spada. Importerzy szukają sposobów, by spadek zahamować.
Czytaj więcejPo siedmiu miesiącach rynek złocistego napoju urósł o 9 proc.
Czytaj więcejNajwiększa na rynku marka piwa ma nową agencję reklamową. Kampania przygotowana przez poprzednią agencję przyniosła wzrosty sprzedaży, ale agencja pracuje już dla konkurencji.
Czytaj więcejAgencja reklamowa Change wygrała największy tegoroczny przetarg strategiczno-kreatywny i zyskuje największego klienta.
Czytaj więcejSwój przyszłoroczny budżet marketingowy operator planuje na poziomie podobnym do tegorocznego. Twierdzi, że kryzys mu niestraszny, a konkurencja mobilizuje.
Czytaj więcej