Wyniki wyszukiwania dla tagu - polsat
ilość wyników: 98
Nowy kierunek w komunikacji USP Zdrowie reklama

Producent leków chce zwrócić uwagę konsumentów na to, że za jej brandami stoi jedna firma.

Czytaj więcej
TVN zarabia na celebrytach media-tv

Prowadzący "X Factor" najbardziej "dochodowymi" twarzami telewizji.

Czytaj więcej
Nadawcy działali w zmowie, kibice przepłacili media-tv

Według UOKiK 11 nadawców telewizyjnych zmówiło się, ustalając ceny za transmisje meczów reprezentacji w eliminacjach do mundialu we wrześniu ub.r. Posypały się kary, będą odwołania.

Czytaj więcej
Kluby na łasce sponsorów marketing

W ub.r. tylko trzy kluby piłkarskie Ekstraklasy były nad kreską. Spadły im wpływy ze sprzedaży biletów i transmisji telewizyjnych. Klubowe finanse ratują sponsorzy. Jednak i tak Ekstraklasa tonie w długach - łącznie kluby są zadłużone na 412 mln zł.

Czytaj więcej
Rekonstrukcja brokerów TV media-tv

Rynek brokerów reklamowych stacji telewizyjnych zmienia się w niezwykle szybkim tempie. Powstają nowi gracze, inny rezygnują ze swojej niezależności.

Czytaj więcej
Atmedia - efekt domina media-inne

Broker jest w sytuacji kryzysowej, prawdopodobnie największej w swojej historii w Polsce.

Czytaj więcej
Telekomy pod wpływem efektu Solorza marketing

Czy wpłaty do budżetu uszczuplą budżety mediowe?

Czytaj więcej
Cyfrowy Polsat bliżej z Plusem marketing

Chociaż formalnie nie doszło jeszcze do fuzji, to obie firmy zintegrowały kluczowe działy.

Czytaj więcej
Festiwalowa uczta z wielu dań media-tv

- Są rynki, na których ryzyko jest wkalkulowane w cenę programu. W Polsce stacje wolą za minimalizację ryzyka płacić fee za format zagranicznemu producentowi - mówi Marcin Perzyna, prezes zarządu Festival Group, do niedawna dyrektor ds. projektów specjalnych i impresariatu Telewizji Polsat.

Czytaj więcej
440 mln zł na spełnianie marzeń reklama

Instytut Monitorowania Mediów prześwietla wydatki reklamowe banków.

Czytaj więcej