ilość wyników: 39
Rok 2018 zaczął się od globalnego przetargu mediowego Marsa. Za jego przykładem poszło jeszcze kilku klientów.
Czytaj więcejJej hasło brzmi "Frisco.pl - definicja lepszych zakupów". Działania przygotowały agencje z Publicis Media.
Czytaj więcejWe wtorek, 27 lutego w kinie Cinema City Galeria Mokotów odbyło się pierwsze, otwierające sezon 2018, spotkanie Klubu Pasjonatów Kina NAM zorganizowane przez dom reklamy kinowej New Age Media we współpracy z wydawnictwem VFP Communications.
Czytaj więcejWśród ogółu respondentów tylko 16 proc. zgadza się z tym, że ich dane w internecie są bezpieczne.
Czytaj więcejDział commerce ma pomagać marketerom w integracji działań marketingowych i sprzedażowych.
Czytaj więcejPo wygranym przetargu agencja rozpoczęła realizację działań promocyjnych.
Czytaj więcejRozstrzygnęły się trzy duże przetargi na poziomie międzynarodowym - BP rozszerza współpracę z WPP, a PHD przejmuję obsługę mediową HSBC. Z kolei Dentsu wygrywa budżet Estee Lauder.
Czytaj więcejW Polsce firma była obsługiwana dotąd przez Carat.
Czytaj więcej- Swoje budżety mediowe będą przeglądać firmy z takich sektorów jak motoryzacja, telekomunikacja, napoje i przekąski, farmacja. Będziemy przez to bardzo zajęci w tym roku - mówi w rozmowie z "Media & Marketing Polska" Vittorio Bonori, global brand president Zenith.
Czytaj więcejDo zespołu dołączają Marta Zuska i Weronika Alabrudzińska.
Czytaj więcej