ilość wyników: 336
Prezes tanich linii lotniczych działa według zasady - nieważne jak się pisze, ważne żeby pisano.
Czytaj więcejMożna spotkać się z opinią, że jeśli internauci nie płacą za produkty, takie jak skrzynka pocztowa, dostęp do serwisu społecznościowego i inne narzędzia oferowane bezpłatnie w sieci, sami się stają produktem - pisze Mateusz Strzałkowski, rzecznik prasowy fundacji Bezpieczniejwsieci.org.
Czytaj więcejO imprezie Content London 2013 pisze Olgierd Cygan, CEO/managing partner agencji Digital One.
Czytaj więcejPokusiłem się o wymyślenie kilku rzeczy, które mają się zdarzyć w 2014 roku. Nie rozliczajcie mnie jednak za mocno, część z poniższych to, obawiam się, mój idealizm - pisze Marcin Kalkhoff, partner w BrandAuditors.
Czytaj więcej"Współczesna gospodarka oparta jest na umiejętności przyciągania uwagi". Obserwacja ta zawarta w książce "Attention Economy: Understanding the New Currency of Business" nigdy nie wydawała się bardziej prawdziwa niż obecnie - pisze Bartek Hanus, strategy director w agencji reklamowej Lowe Warsaw.
Czytaj więcejO tegorocznym festiwalu telewizyjnym MIPTV pisze Olgierd Cygan, szef agencji Digital One.
Czytaj więcejŻyjemy w atmosferze spadków, redukcji, zamrażania budżetów. Media przestały być optymistyczne. Na ratunek co roku przychodzi internet, który ponownie rośnie.
Czytaj więcejTo nie będzie rok mobile, a kontent nie jest królem, czyli co warto wynieść z Cannes Lions (oprócz tony darmowych gadżetów). Festiwal podsumowuje Bartosz Sikora, director Invention Mindshare Polska.
Czytaj więcej- Obsługa klienta w mediach społecznościowych dużej organizacji to bardzo ryzykowna decyzja. Chodzi także o tajemnicę ubezpieczeniową. Nie wiem, czy przeniesienie obsługi do Facebooka jest dobrym rozwiązaniem - mówi Dariusz Maciołek, kierownik mediów i e-marketingu w Grupie PZU.
Czytaj więcejPowstał raport Chimney’s YouTop100 z rankingiem najefektywniejszych polskich firm w obszarze internetowej komunikacji wideo.
Czytaj więcej