ilość wyników: 78
Kilka miesięcy temu szef marketingu zapowiadał, że koncern nie odpuści kilku kluczowych kategorii. Przyszły rok przyniesie wielki rebranding.
Czytaj więcejMałgorzata Lubelska, dyrektor marketingu Grupy Żywiec, mówi o efektach letniej kampanii piwa Warka i przyszłości marki Żywiec.
Czytaj więcejPo kilku tygodniach od rozstrzygnięcia przetargu na obsługę Johnson & Johnson wciąż nie ma podmiotu, który formalnie powinien się zająć jego obsługą.
Czytaj więcejW segmencie czekolady w Polsce wiele się ostatnio działo. Wielki wyścig Krafta i Wedla odbył się przy poważnym ścięciu wydatków reklamowych.
Czytaj więcejCzy Instytut Monitorowania Mediów zagrozi wieloletniemu liderowi rynku? O wyborze oferty przez klientów może zadecydować monitoring internetu.
Czytaj więcejAmerykanie mają swojego Kapitana Amerykę. Czy Polaków ochroni Kapitan Nostres?
Czytaj więcejZachęcony ubiegłorocznymi wynikami polskiej spółki koncern zainwestuje 250 mln zł w rozbudowę dwóch browarów. Wkrótce kolejny relaunch Okocimia.
Czytaj więcejCarlsberg relaunchuje markę Okocim. Swego czasu piwną ikonę. Platformą komunikacyjną ma być siatkówka. Twarzą marki - Zbigniew Bartman. Przyznam się, że słabo to widzę, choć kibicuję gorąco!
Czytaj więcejLubella należąca do Grupy Maspex sfinalizowała transakcję zakupu brandu Malma. Firma z Wadowic przejmuje jedną z najpotężniejszych niegdyś marek.
Czytaj więcejDom mediowy Equinox podsumował pierwsze cztery miesiące w branży finansowej.
Czytaj więcej