ilość wyników: 121
Wprowadzenie nowego katalogu sieci wsparte jest kampanią, przy okazji firma ujawnia plany ekspansji na trzecim co do wielkości dynamiki rozwoju rynku na świecie, czyli w Polsce.
Czytaj więcejW związku z odejściem Igora Kaleńskiego, dotychczasowego prezesa Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, ze struktur Saatchi & Saatchi 29 września 2014 r. zostało zwołane nadzwyczajne walne zebranie członków w celu wybrania nowego prezesa Stowarzyszenia.
Czytaj więcejCel: 1 mln klientów w 3 lata. Koszty marketingu po stronie Orange - telekom wyasygnował dodatkowe środki na wsparcie nowej marki.
Czytaj więcejNagroda grand prix, 6 złotych Effie, 23 srebrne Effie i 19 brązowych Effie - tak zakończyła się 6 października w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej XV gala rozdania nagród Effie.
Czytaj więcejMarki telekomów są jednymi z najlepiej rozpoznawanych - wśród internautów ich świadomość wspomagana wynosi odpowiednio: 97 proc. (Orange), 95 proc. (Plus), 94 proc. (Play), 94 proc. (T-Mobile).
Czytaj więcejW badaniu przeanalizowano różnice w motywacjach przy wyborze zakupów online i offline, sprawdzono też dlaczego polscy e-konsumenci lubią galerie handlowe, a za co cenią e-zakupy.
Czytaj więcejNju.Mobile ma już ponad 600 tys. użytkowników, ale jego siła "przyciągania" słabnie - tania marka Orange z kwartału na kwartał przyciąga coraz mniej chętnych. Efekt nowości przestał działać?
Czytaj więcejMarka, opakowanie i strona producenta: wpływ tych czynników na decyzje zakupowe przyznajemy chętniej niż wpływ reklamy.
Czytaj więcejGłówne stacje TVP tracą najwięcej. Udział tegorocznych debiutantów uplasował się w przedziale 0,7-1,3 proc.
Czytaj więcejInitiative pokonał MEC w finale przetargu mediowego Orange. Rozpoczęły się kolejne konkursy na planowanie i zakup mediów. Oferty sprawdzają m.in. Liberty Ubezpieczenia i BNP Paribas.
Czytaj więcej