Wyniki wyszukiwania dla tagu - nielsen
ilość wyników: 110
Mamy chaos [wywiad] media-inne

- Dziś widzę, że za mało energii włożyliśmy w próbę zmiany rynku poprzez telemetrię. To przez to mamy w Polsce status quo, a pozycja największych stacji jest uprzywilejowana - mówi Marcin Boroszko, CEO domu sprzedaży Atmedia, będącego obecnie w likwidacji.

Czytaj więcej
Arctic wraca do gry marketing

Marka z portfolio Hoop Polska chce ponownie zawalczyć o rynek - tym razem proponuje nowe warianty wód funkcjonalnych.

Czytaj więcej
Między programmatic a procurementem media-inne

- Digital uczy innego spojrzenia na tradycyjne modele zakupu - reklamodawcy coraz częściej pytają o programmatic buying w telewizji i oczekują nowatorskich rozwiązań w innych mediach - przekonuje Izabela Albrychiewicz, CEO MEC.

Czytaj więcej
Telewizory sprytne czy nie? media-tv

Smart TV nie zawojowało rynku reklamowego, wciąż ma jednak potencjał, by to uczynić.

Czytaj więcej
Polacy gorący jak Islandczycy media-tv

Mecze z udziałem polskiej reprezentacji przyciągały przynajmniej 78 proc. widzów oglądających w danym czasie telewizję. Na rynkach regionu futbol nie budzi porównywalnych emocji telewidzów. Fanów piłki wzięła pod lupę agencja MEC.

Czytaj więcej
Rewolucja w telemetrii? Czemu nie? media-inne

- Jeśli w wyniku konfliktu TVP - Nielsen dojdzie do wyboru nowego partnera, wrócimy do sytuacji sprzed kilku lat, gdy na naszym rynku funkcjonowały dwa panele telemetryczne - uważa Tomasz Baran, ekspert ds. badań opinii i rynku z Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Czytaj więcej
Rio bez rekordów media-tv

Telewizja Polska zaraz po ceremonii zakończenia igrzysk olimpijskich Rio 2016 ogłosiła swój duży sukces. Tymczasem transmisje z igrzysk nie wypracowały rekordowych oglądalności. Wpływy z reklam telewizji publicznej nie pokryły nawet kosztów licencji i obsługi imprezy.

Czytaj więcej
Więcej przyrody, więcej filmów media-tv

Użytkownikom VoD brakuje w sieci przede wszystkim programów National Geographic Channel. HBO najbardziej pożądanym kanałem przy zakupie a la carte - wynika z badania MEC VideoTrack.

Czytaj więcej
M jak mężczyzna, t jak telewizja media-tv

Zachowania męskiej części audytorium telewizyjnego są raczej przewidywalne i  stałe od lat. Nie znaczy to jednak, że w nadchodzących sezonach nie należy spodziewać się zmian. Lista potrzeb polskich telewidzów wydłuża się. Sport na żywo w tradycyjnym telewizorze to dziś zdecydowanie za mało.

Czytaj więcej
Morning Fresh rusza z akcją "satysfakcja lub zwrot pieniędzy" marketing

Za realizację odpowiada agencja i360.

Czytaj więcej