ilość wyników: 39
W Polsce obsługą mediową tego klienta zajmuje się Blue449, należący do Publicis Media, holdingu, który nie uczestniczył w postępowaniu.
Czytaj więcejZwycięzców poznamy podczas gali 22 listopada.
Czytaj więcejZa linię kreatywną działań odpowiada agencja FCBBridge2Fun, media zaplanował i kupił Starcom.
Czytaj więcejNa rynku pozostanie tylko Spark Foundry, a pokieruje nim Beata Szcześniak. Radek Dudek odchodzi.
Czytaj więcejTomasz Pawlikowski i Piotr Piętka, Co-CEOs Publicis Groupe w Polsce, mówią o wdrażaniu strategii Power of One.
Czytaj więcejPojawił się nowy tagline "Naturalnie", są też nowe produkty w portfolio marki.
Czytaj więcejPrzez ostatnie lata była dyrektorem kreatywnym w Publicis Media.
Czytaj więcejMa wzmocnić grupę w obszarach analitycznych i technologicznych.
Czytaj więcejBadania wykazują, że Polska jest jednym z najbardziej intensywnie rozwijających się rynków podcastowych na świecie - z oferty korzysta ponad 9 mln osób.
Czytaj więcej