ilość wyników: 336
W tym roku zagraniczne kampanie przedświąteczne zdominowały spoty przygotowane z epickim rozmachem albo dużym ciężarem emocjonalnego przekazu.
Czytaj więcejFacebook każdym kolejnym ruchem pokazuje, jak efektywnie można monetyzować serwis internetowy - pisze Michał Gąś, i-media manager OMD Macroscope.
Czytaj więcejO 12 proc. spadła liczba heavy users - osób, które korzystają z pięciu serwisów społecznościowych w ciągu miesiąca.
Czytaj więcej- Polacy nie lubią nachalnego marketingu “kijem baseballowym w tył głowy". Jeżeli zaproponujemy im coś ciekawego, rozrywkę czy inną wartość, wtedy możemy liczyć na ich zaangażowanie - mówi Ewa Jarzemska, dyrektor marketingu i PR w regionie Europy Środkowej H&M.
Czytaj więcejMarka napoju z portfolio FoodCare wystartowała z nową komunikacją. Target produktu się nie zmienia, ale komunikacja zostaje wzmocniona. Dodatkowo marka od ubiegłego roku mocno zainwestowała w poszerzenie portfolio.
Czytaj więcejZ badania MEC VideoTrack wynika, że 27 proc. internautów ściąga filmy i seriale z sieci, a kwestia legalności jest dla e-widzów mało istotna.
Czytaj więcejPo trzech latach intensywnych działań reklamowych sieć dyskontów Lidl żegna się z ambasadorami marki - Pascalem Brodnickim i Karolem Okrasą.
Czytaj więcejFirma idzie tropem innych marketerów i chce swoimi flagowymi produktami inspirować konsumentów do gotowania.
Czytaj więcejRaport SMG: Rynek reklamy TV wzrósł o 4,2 proc., wyceniany jest na blisko 2,8 mld zł.
Czytaj więcejPodczas ubiegłotygodniowego kongresu Warsaw International Media Summit dyskutowano m.in. o personalizacji mediów i roli technologii.
Czytaj więcej