Wyniki wyszukiwania dla tagu - youtube
ilość wyników: 336
Filmowe święta reklama

W tym roku zagraniczne kampanie przedświąteczne zdominowały spoty przygotowane z epickim rozmachem albo dużym ciężarem emocjonalnego przekazu.

Czytaj więcej
Facebook ogrywa Google… marketingiem opinie

Facebook każdym kolejnym ruchem pokazuje, jak efektywnie można monetyzować serwis internetowy - pisze Michał Gąś, i-media manager OMD Macroscope.

Czytaj więcej
Z social mediów korzystamy bardziej wybiórczo media-inne

O 12 proc. spadła liczba heavy users - osób, które korzystają z pięciu serwisów społecznościowych w ciągu miesiąca.

Czytaj więcej
Zakochani w social mediach marketing

- Polacy nie lubią nachalnego marketingu “kijem baseballowym w tył głowy". Jeżeli zaproponujemy im coś ciekawego, rozrywkę czy inną wartość, wtedy możemy liczyć na ich zaangażowanie - mówi Ewa Jarzemska, dyrektor marketingu i PR w regionie Europy Środkowej H&M.

Czytaj więcej
Frugolucja marketing

Marka napoju z portfolio FoodCare wystartowała z nową komunikacją. Target produktu się nie zmienia, ale komunikacja zostaje wzmocniona. Dodatkowo marka od ubiegłego roku mocno zainwestowała w poszerzenie portfolio.

Czytaj więcej
(Nie)legalny seansik media-internet

Z badania MEC VideoTrack wynika, że 27 proc. internautów ściąga filmy i seriale z sieci, a kwestia legalności jest dla e-widzów mało istotna.

Czytaj więcej
Pascalu, czy ci nie żal? reklama

Po trzech latach intensywnych działań reklamowych sieć dyskontów Lidl żegna się z ambasadorami marki - Pascalem Brodnickim i Karolem Okrasą.

Czytaj więcej
Madej Wróbel: kiełbasa jako dobro narodowe marketing

Firma idzie tropem innych marketerów i chce swoimi flagowymi produktami inspirować konsumentów do gotowania.

Czytaj więcej
Rynek reklamy TV nadal rośnie media-tv

Raport SMG: Rynek reklamy TV wzrósł o 4,2 proc., wyceniany jest na blisko 2,8 mld zł.

Czytaj więcej
Personal media i przyszłość UHDTV media-inne

Podczas ubiegłotygodniowego kongresu Warsaw International Media Summit dyskutowano m.in. o personalizacji mediów i roli technologii.

Czytaj więcej