Wyniki wyszukiwania dla tagu - kantar-media
ilość wyników: 78
Puma stępiła pazury marketing

Jedna z najbardziej znanych marek sportowych marginalizuje polski oddział do roli wykonawcy decyzji z centrali.

Czytaj więcej
Koncerny dzielą i rządzą media-inne

Strata klienta jest zawsze trudna. Jednak kiedy następuje w efekcie polityki centrali, staje się podwójnie bolesna. Coraz więcej roszad w obsłudze domów mediowych to efekt siły negocjacyjnej sieci na arenie międzynarodowej.

Czytaj więcej
Firmy pożyczkowe przeciw limitom opłat marketing

Resort finansów pracuje nad regulacjami ograniczającymi koszty pożyczek gotówkowych. Firmy pożyczkowe będące już w Polsce znaczącymi reklamodawcami zdecydowanie protestują. Boją się o swoje przychody.

Czytaj więcej
190 butelek na głowę marketing

Mimo że w tym roku sprzedaż piwa spadła, browary zwiększyły nakłady na reklamę. Najbardziej wspierana marka to Żywiec.

Czytaj więcej
Telekomy tną wydatki na reklamę opinie

Pod presją malejących przychodów i koniecznych inwestycji w infrastrukturę firmy telekomunikacyjne ograniczają nakłady na marketing. I raczej nic nie wskazuje, by miało się to odmienić.

Czytaj więcej
Internet - lek na całe zło media-internet

Żyjemy w atmosferze spadków, redukcji, zamrażania budżetów. Media przestały być optymistyczne. Na ratunek co roku przychodzi internet, który ponownie rośnie.

Czytaj więcej
Kwas rośnie jak na drożdżach marketing

Według badań Nielsena Polacy coraz częściej wybierają kwas chlebowy jako alternatywę dla gazowanych i słodzonych napojów.

Czytaj więcej
Zmiana w Orange media-inne

Initiative pokonał MEC w finale przetargu mediowego Orange. Rozpoczęły się kolejne konkursy na planowanie i zakup mediów. Oferty sprawdzają m.in. Liberty Ubezpieczenia i BNP Paribas.

Czytaj więcej
Dobrodziejstwo inwentarza marketing

Rosyjskie embargo wbrew pozorom wcale mocno nie zabolało Polski. Konsumpcja wieprzowiny wzrasta. Podobnie wydatki reklamowe największych producentów wędlin i mięsa - pod strzechy dotarł komunikat, że tam, gdzie konkurencja, konieczny jest solidny branding.

Czytaj więcej
Rok 2014 - wzrosty i spadki reklama

Według Kantar Media Aflofarm, Kino Świat i Orange w 2014 r. wydały na reklamę najwięcej. Poza ścisłą czołówką znalazły się banki i większość telekomów. W tym roku wzrosną wydatki w internecie, telewizji i radiu.

Czytaj więcej