Wyniki wyszukiwania dla tagu - unilever
ilość wyników: 114
Lody są jak narkotyki [wywiad] marketing

O specyfice rynku lodowego w Polsce i trendzie slow opowiada Włodzimierz Karandyszowski, prezes firmy Pura Vida i "ojciec" Big Milka.

Czytaj więcej
Unilever zainwestuje 100 mln zł marketing

Koncern zapowiedział modernizację swoich fabryk w Baninie, Poznaniu, Katowicach oraz Bydgoszczy.

Czytaj więcej
Unilever z marką Rama Smaż jak szef kuchni w serialu marketing

Wprowadzona w ubiegłym roku do sprzedaży nowa marka Unilevera - Rama Smaż jak szef kuchni - została sponsorem pierwszego internetowego serialu kulinarnego Wmiksowani.pl, emitowanego przez Onet.pl.

Czytaj więcej
Flora w nowym opakowaniu marketing

Marka Unilevera wystartowała z kampanią.

Czytaj więcej
Wyszehrad i chemia z Niemiec opinie

Grupa Wyszehradzka poprosiła, aby Bruksela zbadała, czy koncerny FMCG sprzedają u nas gorsze produkty niż na Zachodzie. Czy brand powinien zawsze oznaczać ten sam produkt?

Czytaj więcej
Margaryna Kasia startuje z konkursem kulinarnym marketing

Margaryna z portfolio Unilevera zachęca do wiosennych wypieków.

Czytaj więcej
Nestle i Unilever: coraz więcej uwagi dla wschodzących rynków marketing

Pierwszy kwartał br. dla Unilevera był lepszy od oczekiwań analityków - wartość sprzedaży bez uwzględniania różnic kursowych wzrosła o 2,9 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego (zakładano 2 proc.). Pogłębiona analiza tych danych wskazuje rosnącą rolę rynków wschodzących.

Czytaj więcej
Cursor z kontraktem na logistykę materiałów marketingowych Żywiec Zdrój PROMOCJA

Cursor z Grupy OEX podpisał umowę na kompleksową obsługę logistyczną materiałów POS z firmą Żywiec Zdrój, największym producentem napojów bezalkoholowych w Polsce1. Realizacja projektu rozpoczęła się na początku kwietnia 2017 roku.

Czytaj więcej
Starcom: rynek reklamowy wzrósł o 2,3 proc. w I kwartale reklama

Napędzały go telekomunikacja, farmacja oraz media.

Czytaj więcej
Znacznie więcej niż rzecznik [wywiad] marketing

- Zawód piarowca przeszedł długą drogę, wzrosło jego znaczenie i  prestiż, przynajmniej wewnątrz firm. Na zewnątrz jest chyba nieco inaczej: wciąż trudno wytłumaczyć mi znajomym czy dzieciom, czym tak naprawdę się zajmuję - mówi Paweł Kwiatkowski, sekretarz generalny Danone Nordics, Poland & Baltics

Czytaj więcej