Cannes Lions

Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions jest wiodącym na świecie świętem kreatywności w komunikacji. Do tego prestiżowego międzynarodowego konkursu co roku zgłaszane jest ponad 40 000 prac z całego świata. W konkursie prace oceniane są w następujących kategoriach: Film, Print, Outdoor, Interactive, Radio, Design, Product Design, Promo & Activation, Film Craft, Mobile, Branded Entertainment i Integrated Advertising, jak również i Media, Direct, PR, Titanium, Creative Effectiveness oraz Innovation Ideas. Festiwal stanowi również miejsce globalnych spotkań reklamodawców oraz ekspertów z zakresu reklamy i komunikacji marketingowej. Ponad 15 000 uczestników z 95 krajów bierze udział w trwającym tydzień cyklu wystaw, pokazów oraz wystąpień światowych liderów.

"Media & Marketing Polska" jest patronem medialnym festiwalu.

www.canneslions.com

Interact Amsterdam 2017

Interact to spotkanie europejskiej branży reklamy cyfrowej, podczas którego liderzy reprezentujący reklamodawców, agencje, media oraz eksperci branżowi świętują osiągnięcia świata online, analizują najnowsze trendy w biznesie i technologii oraz zastanawiają się nad wyzwaniami na najbliższy rok.

Program tegorocznej edycji kongresu nastawiony jest na interaktywne dyskusje analityków, przedstawicieli środowisk naukowych i mediów oraz branżowych ekspertów zarówno w ujęciu ogólnoeuropejskim, jak i globalnym. Nie zabraknie też ważnych tematów dotyczących zagadnień politycznych i prawnych, które często pomijane są na innych forach. Wszystko to w swobodnej i poufnej atmosferze, by zapewnić networking na najwyższym poziomie.

Podczas Interact odbędzie się również wręczenie nagród IAB Europe Research Awards oraz gala MIXX Awards Europe.

Więcej informacji na: www.interactcongress.eu, twitter.com/IABEU_Interact, facebook.com/IABEurope.Interact

Food Service Summit

Food Service Summit odbędzie się 14 marca 2017 w hotelu Victoria w Warszawie.
To coroczna, wyjątkowa konferencja organizowana przez VFP Communications, skupiająca w jednym miejscu restauratorów, szefów kuchni, menedżerów, sommelierów i firmy branży HoReCa, głodnych wiedzy, chętnych do wzajemnego dialogu i wspierania się swoimi doświadczeniami.

Food Service Summit to niepowtarzalna okazja do merytorycznej wymiany poglądów, inspiracji, jak również do niezobowiązujących rozmów, które mogą zapoczątkować nowe relacje biznesowe.


Advanced Marketing Expedition (AME)

Advanced Marketing Expedition (AME) to unikalny na rynku szkoleniowym rozwojowo-inspiracyjny program  w duchu  marketingu  doświadczeń. Powstał na bazie doświadczeń, najnowszych teorii, przemyśleń praktyków i kadry naukowo-dydaktycznej IBD Business School. 

Więcej informacji na http://ibd.pl/szkolenie-otwarte/advanced-marketing-expedition-ame/

Marketing M.I.C.E. and Destination profitably!

Stowarzyszenie SITE Poland zaprasza na wydarzenie edukacyjne, zatytułowane „Marketing M.I.C.E. and Destination profitably!” , które poprowadzi Dr Bert van Walbeek (Managing Director of The Winning Edge).

Jego tematyka będzie dotyczyła zasad tworzenia planu marketingowego oraz prowadzenia działań marketingowych w branży MICE, które są warunkiem koniecznym (choć nie jedynym) osiągnięcia przewagi konkurencyjnej i w rezultacie zysku.

Time Machine Minigolf

Time Machine Minigolf - nowy koncept rozrywki w Warszawie.

Pierwsze w Polsce 18-dołkowe, interaktywne pole do gry w technologii UV i 3D. Każdy tor to jedno z wyjątkowych wydarzeń z kart historii świata. Od powstania galaktyki, przez epokę dinozaurów oraz zdobycze cywilizacyjne ludzkości, aż po spektakularną wizję przyszłości. Gracze doświadczają jeszcze więcej w okularach 3D, a niesamowite wrażenie robi widowiskowy wystrój UV.

Dress code – strój casualowy. Na torze obowiązuje zakaz noszenia obuwia na szpilkach. 

Mixx Awards & Conference

Mixx Awards to konkurs na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem digitalu. To również jedyny konkurs, który nagradza jednocześnie za kreację i efektywność.
Organizowany jest już blisko 10 lat przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Od początku swojego istnienia nieustannie wyznacza standardy kampanii interaktywnych w Polsce.
Adresowany jest zarówno do twórców, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji. To konkurs zarówno dla dużych jak i małych budżetów. Warunkiem jest zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital.
Główną ideą MIXX Awards jest ocena kampanii reklamowych jako całości. To unikalny konkurs, gdzie każdy zgłoszony projekt rozpatrywany jest pod kątem wszystkich kluczowych dla reklam aspektów:
- strategia,
- wykonanie i wykorzystanie mediów,
- rezultaty i ROI,
- kreacja reklamowa.

 

Miks tych kryteriów składa się na holistyczną ocenę końcową każdej kampanii.
Od czerech lat konkursowi towarzyszy Mixx Conference – wydarzenie prezentujące najnowsze i najbardziej inspirujące internetowe trendy. Jest to jedyna konferencja oparta wyłącznie o prezentacje bazujące na case studies.

Więcej na: www.mixx-awards.pl

Gala konkursu Kreatura 2016

Gala konkursu Kreatura 2016

Podczas uroczystej gali wręczane są statuetki i wyróżnienia zwycięzcom Konkursu Niezależnej Kreacji - Kreatura 2016.

Głównym celem konkursu jest uhonorowanie dążenia do doskonałości w polskiej sztuce reklamowej. Prace będą oceniane pod kątem oryginalności pomysłu oraz jakości jego wykonania.

Wstęp wyłącznie z zaproszeniami.

→ Zaproszenia

Gala konkursu odbędzie się 25 listopada w Pin-UP Studio,
ul. Nowogrodzka 84/86, Warszawa.
Rozpoczęcie: 19:30
Wręczenie nagród: 20:00

 

Family Thinking Forum

Family Thinking, to idea łączenia perspektyw rodzica, dziecka oraz marki w działaniach marketingowych. Idea, którą bez wątpienia warto się dzielić!

Family Thinking Forum, to pierwsze w Polsce wydarzenie marketingu rodzinnego, dziecięcego i młodzieżowego, łączące polskich profesjonalistów marketingu z ekspertami branżowymi z całej Europy. Przedstawione zostaną trendy, badania, case study, od ekspertów i praktyków z całej Europy:
Catherine Pinet-Fernandes - komunikacja do matek - Institut des mamans (Francja), Anne-Lise Johnsen - ekspert marketingu do dzieci i młodych (Arsenal Londyn) dr Maria Costa - konsultant globalnych marek rodzinnych i dziecięcych - AIJU (Hiszpania), Dalibor Šumiga - ekspert marketingu behawioralnego - Ambasador Google / Promosapiens (Chorwacja) Ini Vanweesenbeck - ekspert badawczy postrzegania nowych formatów reklamowych przez dzieci i młodzież (Belgia) i wielu innych.

Wiedza przydatna zarówno dla decydentów marek rodzinnych, dziecięcych, młodzieżowych ale także tych, których produkty/usługi trafiają do gospodarstw domowych i chcą dowiedzieć się więcej o skutecznych strategiach komunikacji do rodzin, matek, ojców, dzieci. Family Thinking Forum to również platforma umożliwiająca swobodny przepływ wiedzy, wymianę opinii i doświadczenia między osobami na tych samych szczeblach w organizacji.

Więcej na: www.familythinking.pl

Wystawa „Więcej niż reklama - jak to robią Szwedzi”

Czy kampanie realizowane niecałe tysiąc kilometrów stąd różnią się znacząco od tego, co tworzone jest na polskim rynku? Czy podejście Szwedów do kreacji reklam jest bardziej niestandardowe? A jeżeli tak, to czy bardziej efektywne? Jaka jest rola reklamy? Czy chodzi wyłącznie o to, żeby „sprzedać”? A może dzięki niej można powiedzieć COŚ WIĘCEJ? Czy taka reklama mogłaby poruszyć także polskiego odbiorcę?

Odpowiedzi na te pytania stara się udzielić wystawa Instytutu Szwedzkiego i Ambasady Szwecji „Więcej niż reklama - jak to robią Szwedzi”, która już 3 listopada zawita na warszawską Pragę.

Wstęp na wernisaż, wystawę oraz wydarzenia towarzyszące jest wolny.

Więcej informacji o wystawie:
www.swedenabroad.com/warszawa
www.facebook.com/AmbasadaSzwecji

Konferencja Shopper 3.0

Online, mobile czy offline – kontakt z konsumentem i sprzedaż odbywa się dziś na wiele sposobów i na różnych platformach.
Jak efektywnie promować markę i sprzedawać w wielokanałowym świecie? Jak zapewnić najlepsze doświadczenie brandu i produktu w rzeczywistości multichannel?
Podczas konferencji Shopper 3.0 swoją wiedzą podzielą się marketerzy, detaliści, specjaliści e-commerce, badacze i przedstawiciele domów mediowych.
Zaprezentowane zostaną także wyniki badania „On line/off line/no line – konsument i kanały sprzedaży" przygotowanego specjalnie na to wydarzenie przez firmę Millward Brown Poland, partnera merytorycznego konferencji.

Więcej na: konferencje.media.com.pl/shopper/

43. Międzynarodowa konferencja i wystawa PIKE

Największe spotkanie przedstawicieli środowiska telekomunikacji, mediów i technologii.

W programie panele dyskusyjne m.in.:
· Co nas czeka w świecie telewizji cyfrowej?
· Jak będzie wyglądał rynek TV po wprowadzeniu MUX 8?
· Rynek reklamy w Polsce i na świecie – jak wygrać walkę o klienta?
· Kontent w świecie cyfrowym a oczekiwania klientów – jak kształtować wspólny rynek?

Wyjątkowe rozmowy:
Jaką strategię rozwoju mają nowi Prezesi TVN i UPC?

Nie zabraknie również okazji do spotkań networkingowych.
Więcej informacji na stronie www.konferencjepike.pl

Kreatura 2016

 

Zgłoszenia do tegorocznej edycji konkursu Kreatura

przyjmujemy do 20 października 2016 r.

www.konkurs.kreatura.pl

 

 

 

6. Cannes Lions Creative PR Meeting - Deep Insights

Jak odkryć potrzeby konsumentów i zbudować na nich skuteczną kampanię marketingową? I jak je zbadać i stworzyć wiarygodny insight? Odpowiedzi na te pytania przyniesie 6 edycja Cannes Lions Creative PR Meeting, gdzie badacze oraz specjaliści ds. PR i marketingu będą dyskutować o świecie potrzeb konsumentów. Tegoroczna edycja wydarzenia koncentruje się wokół tematu Deep Insights – sposobu na wniknięcie w świat konsumenta i poznanie jego potrzeb.

WSTĘP WOLNY
Rejestracja: QACOMMUNICATIONS.COM/CANNESLIONS

8. Forum Marketingu Zintegrowanego – Co gryzie marketera?

Jedno z najważniejszych wydarzeń w polskiej branży marketingowej. Na konferencji dowiedzieć się będzie można m.in. co to znaczy działać w sferze Human to Human, a także jak przygotować strategię kampanii "uszytą" pod klienta, by gwarantowała wysoką sprzedaż. Pierwszego dnia najlepsze case’y z ostatnich miesięcy i koktajl party, drugiego dnia – motywacje i trendy z wybitnymi specjalistami.

Więcej: www.polskimarketing.pl