Gala konkursu Golden Arrow 2018

Rozpoczęcie: 19:30
Wręczenie nagród: 20:00

W programie wręczenie nagród:
• Golden Arrow
• Agencji Marketingu Zintegrowanego
• Agencji Interaktywnej

www.goldenarrow.pl

Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe

24 maja 2018
Mała Warszawa
ul. Otwocka 14

Rozpoczęcie: 19:30
Wręczenie nagród: 20:00

Już 24 maja redakcja „Media & Marketing Polska" uhonoruje najlepsze agencje nagrodzone w 17 edycji raportu „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe". To najbardziej prestiżowe wyróżnienie w branży reklamowej.
Od 17 lat wspólnie z firmą Kantar Millward Brown badamy satysfakcję klientów z usług agencyjnych.
W tym roku badanie objęło wywiady z ponad 1,2 tys., marketerów - menedżerów wysokiego i średniego szczebla, a w raporcie znajdą się wyniki badań i portrety ponad 130 agencji i domów mediowych.

Wręczenie nagród:
• Agencja Reklamowa Roku
• Dom Mediowy Roku
• Agencja Eventowa Roku wg. "Media & Marketing Polska"

Szczegóły na: www.gala.media.com.pl

Termin zgłoszeń Golden Arrow 2018

 

13. Edycja Konkursu Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow.

Termin zgłoszeń: 8 maja 2018 r.

Szczegóły na: www.goldenarrow.pl

5. edycja „Food Service Summit"

5. edycja „Food Service Summit"

Food Service Summit to jedyne spotkanie w gronie najbardziej doświadczonych, przedsiębiorczych i ambitnych praktyków branży HoReCa w Polsce organizowane od 2013 roku w Warszawie. To niepowtarzalna okazja do merytorycznej wymiany poglądów, inspiracji, jak również do niezobowiązujących rozmów, które mogą zapoczątkować nowe relacje biznesowe. Oprócz bloku wykładowego, prowadzone są także warsztaty dla szefów kuchni, sommelierów i menedżerów. Zakończeniem dnia jest wieczorne after party dla wszystkich uczestników konferencji.

Szczegóły na: www.foodservicesummit.pl

3. edycja Multiscreen Day

3. edycja Multiscreen Day

To już trzecia edycja konferencji Multiscreen Day - najlepszego i najważniejszego wydarzenia branżowego dotyczącego reklamy i komunikacji marketingowej na różnych platformach.

Tym razem przyjrzymy się trendom związanym ze zjawiskiem cord cuttingu, czyli rezygnacji konsumentów z klasycznej telewizji - na rzecz platform internetowych.
Podczas konferencji zaprezentujemy też premierowo wyniki badania dotyczącego postaw konsumentów wobec telewizji, reklamy i możliwości rezygnacji przez nich z TV na rzecz internetu. Badanie przygotowały "Media & Marketing Polska" oraz Panel Ariadna.

Więcej na: www.multiscreenday.pl

Konferencja RODO

Wdrożenia związane z RODO są jednym z głównych tematów w mediach i samych firmach od roku. Już 15 lutego 2018 roku w Warszawie odbędzie się konferencja „RODO – praktyczne zmiany dla przedsiębiorców”. Wydarzenie organizowane jest przez Izbę Gospodarki Elektronicznej oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Jak przygotować się na 25 maja 2018 roku, kiedy to zacznie obowiązywać RODO? Jakie są mity związane z tym obszarem? Jak szeroki zakres zmian każda z firm powinna wprowadzić? Jak może się do tych zmian przygotować dział marketingu, e-commerce czy telemarketingu?

Na te i inne pytania odpowiedzą, specjaliści z zakresu prawa, którzy poruszą takie tematy, jak:
• Zgoda użytkownika i obowiązek informacyjny w zakresie przetwarzania danych osobowych
• Nowe obowiązki administratorów i podmiotów przetwarzających w zakresie dokumentacji.
• Praktyczne aspekty wdrożenia RODO – szanse i ryzyka/ Data protection impact assessment
• Wybrane, nowe obowiązki administratorów danych osobowych w kontekście działalności e-commerce.
• Proces zbierania danych osobowych w offline – wyzwania i rozwiązania
• Zasada Privacy by Design w rozwiązaniach informatycznych

Więcej informacji i formularz rejestracyjny na stronie: www.rodopraktycznezmiany.evenea.pl

MIXX Awards

MIXX Awards to konkurs, w którym nagradzane są wyjątkowe kampanie marketingowe digital – takie, które łączą kreatywne idee z efektywnymi rozwiązaniami.

Konkurs adresowany jest zarówno do twórców, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji i budżetu. Jedynym warunkiem przystąpienia do konkursu jest zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital.

Zgłoszone projekty oceniane są według czterech kluczowych kryteriów:
 •  strategia,
 •  kreacja reklamowa,
 •  wykonanie i wykorzystanie mediów,
 •  rezultaty i ROI.

Zgodnie z zamysłem, zwycięskie prace mają inspirować, wskazywać przyszłe trendy i kierunki rozwoju branży cyfrowej. Mają też służyć edukacji rynku w zakresie najskuteczniejszych rozwiązań w reklamie cyfrowej.

Więcej informacji na: www.mixx-awards.pl

 

Gala konkursu Kreatura 2017

Gala konkursu Kreatura 2017

Podczas uroczystej gali wręczane są statuetki i wyróżnienia zwycięzcom Konkursu Niezależnej Kreacji - Kreatura 2017.

Głównym celem konkursu jest uhonorowanie dążenia do doskonałości w polskiej sztuce reklamowej. Prace będą oceniane pod kątem oryginalności pomysłu oraz jakości jego wykonania.

Wstęp wyłącznie z zaproszeniami.

☛ Zaproszenia

Gala konkursu odbędzie się 23 listopada w Pin-UP Studio,
ul. Nowogrodzka 84/86, Warszawa.
Rozpoczęcie: 19:30
Wręczenie nagród: 20:00

 

Epica Awards 2017

31. edycja Epica Awards.

Nagrody rozdawane od 1987 r. są jedynym globalnym wyróżnieniem przyznawanym przez dziennikarzy z całego świata, którzy zajmują się branżą marketingową.

Więcej: www.epica-awards.com

E-commerce Insights 2017

E-commerce Insights to 10 prelekcji najlepszych ekspertów z branży, inspirujące case studies i wyjątkowa okazja do wymiany doświadczeń z pasjonatami e-commerce. Konkretne case'y. Sprawdzone rozwiązania. Przyjdź i posłuchaj.

Szczegóły na: www.getresponse.pl

Konferencja "Media & Marketing Polska" „Sponsoring i marketing sportowy"

„Media i Marketing Polska" zaprasza do wzięcia udziału w konferencji „Sponsoring i marketing sportowy", którą organizujemy po raz pierwszy, ale na pewno nie po raz ostatni. Doszliśmy do takiego wniosku po branżowym odzewie, jaki uzyskaliśmy po opublikowaniu w kwietniu br. niezwykle obszernego raportu specjalnego „MMP" analizującego wymienione obszary komunikacji marketingowej.
Tą rynkową reakcją nie mogliśmy być zaskoczeni – według szacunków specjalistycznych podmiotów wartość tego segmentu w Polsce osiągnie w 2018 r. pułap miliarda złotych. Mało tego, obszar ten wykazuje wciąż istotny potencjał wzrostowy, co ma bezpośredni związek zarówno z rosnącym poziomem profesjonalnych polskich sportowców, jak i niezwykle dynamicznie rosnącym zainteresowaniem aktywnym wypoczynkiem i rekreacją.

Zapraszamy zatem do wzięcia udziału w naszej konferencji zarówno marketerów, przedstawicieli wszelkich podmiotów zajmujących się komunikacją marketingową, jak i przedstawicieli klubów oraz organizacji sportowych.

Więcej: www.marketingsportowy.media.com.pl

European Retail Congress

Ogólnopolska konferencja branży retail pod patronatem Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu, Polskiej Izby Handlu oraz Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji już w październiku w Warszawie.

Najważniejsi gracze sektora handlu detalicznego, zarządcy nieruchomości i przedstawiciele instytucji finansowych spotkają się w Hotelu Novotel już 25 października podczas „European Retail Congress”, konferencji, której przyświeca idea debaty o perspektywicznych kierunkach rozwoju branży.
Wśród partnerów wydarzenia znalazły się spółki takie jak: Vivenge, Augere, Raiffeisen Polbank i Cigno Consulting. W konferencji udział wezmą między innymi Grzegorz Furtak – ekspert w dziecinie pricingu, założyciel pricingLAB; prof. dr hab. Grzegorz Karasiewicz – kierownik katedry marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Monika Dąbrowska – Prezes Zarządu Polskiej Organizacji Franczyzodawców.
Będzie to pierwsza edycja tej wyjątkowej konferencji, podczas której spotkają się wybitne postacie ze świata nauki oraz grono managerów prężnie działające nie tylko kraju, ale również na najważniejszych rynkach zagranicznych. Wobec postępującego rozwoju technologii pojawia się pytanie, jak transformacja sektora wpłynie na efektywność operacyjną, rynek pracy, rozwój e-commerce, mobilnych płatności i branży handlu detalicznego oraz zarządzania sieciami handlowymi.
Rejestracja na wydarzenie: www.executive-club.com.pl

Zgłosznia do Kreatury 2017

Zgłoszenia do Kreatury 2017 przyjmowane są do 19 października br.

Więcej informacji o konkursie znajdziecie na: www.konkurs.kreatura.pl

100% Retail & Fashion

Już po raz czwarty do Sopotu przyjadą specjaliści z branży fashion, by spotkać się i porozmawiać o najlepszych case studies z rynku. To spotkania o ściśle sprofilowanej tematyce marketingu odzieżowego, dzięki czemu event jest interesujący zarówno dla małych i średnich firm jak i sieciowych marek.

Podczas dwóch dni prelekcji przedstawiciele m.in. Bizuu, Answear.com, Zień, Deni Clear Milano, Allani, Domodi, Buczyński czy współpracującego z Orsay showroom`u Khaki, przybliżą case studies swoich marek, podzielą się wiedzą o budowaniu skutecznej strategii marketingowej, najnowszych narzędziach komunikacji, analizie danych oraz miernikach sukcesu swoich działań.

Co jeszcze? Influencer marketing, e-commerce, content marketing, współpraca z gwiazdami i mediami, visual merchandising, najnowsze trendy zakupowe online i offline oraz sesja networkingowa, wymiana kontaktów biznesowych i afterparty dla wszystkich uczestników w sopockim klubie, tuż przy plaży.

Odkryj źródło sukcesu największych marek modowych!

Bilety na tegoroczne wydarzenie można kupić na stronie konferencji www.retailandfashion.pl lub bezpośrednio u organizatorów konferencji kontakt@retailandfashion.pl

Golden Drum

Dwudziesta czwarta edycja Międzynarodowego Festiwalu Twórczości Golden Drum, odbędzie się w Ljubljanie na Słowenii. Maciej Waligóra, executive creative director z DDB & Tribal, został jednym z jurorów w tegorocznej edycji festiwalu i będzie oceniał prace w części Best Practice. Jakub Sagan, creative director z K2, będzie oceniał prace w części Best Piece. "Media & Marketing Polska" jest patronem medialnym tego wydarzenia.