MIXX Awards

MIXX Awards to konkurs, w którym nagradzane są wyjątkowe kampanie marketingowe digital – takie, które łączą kreatywne idee z efektywnymi rozwiązaniami.

Konkurs adresowany jest zarówno do twórców, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji i budżetu. Jedynym warunkiem przystąpienia do konkursu jest zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital.

Zgłoszone projekty oceniane są według czterech kluczowych kryteriów:
 •  strategia,
 •  kreacja reklamowa,
 •  wykonanie i wykorzystanie mediów,
 •  rezultaty i ROI.

Zgodnie z zamysłem, zwycięskie prace mają inspirować, wskazywać przyszłe trendy i kierunki rozwoju branży cyfrowej. Mają też służyć edukacji rynku w zakresie najskuteczniejszych rozwiązań w reklamie cyfrowej.

Więcej informacji na: www.mixx-awards.pl

 

Gala konkursu Kreatura 2017

Gala konkursu Kreatura 2017

Podczas uroczystej gali wręczane są statuetki i wyróżnienia zwycięzcom Konkursu Niezależnej Kreacji - Kreatura 2017.

Głównym celem konkursu jest uhonorowanie dążenia do doskonałości w polskiej sztuce reklamowej. Prace będą oceniane pod kątem oryginalności pomysłu oraz jakości jego wykonania.

Wstęp wyłącznie z zaproszeniami.

☛ Zaproszenia

Gala konkursu odbędzie się 23 listopada w Pin-UP Studio,
ul. Nowogrodzka 84/86, Warszawa.
Rozpoczęcie: 19:30
Wręczenie nagród: 20:00

 

Epica Awards 2017

31. edycja Epica Awards.

Nagrody rozdawane od 1987 r. są jedynym globalnym wyróżnieniem przyznawanym przez dziennikarzy z całego świata, którzy zajmują się branżą marketingową.

Więcej: www.epica-awards.com

E-commerce Insights 2017

E-commerce Insights to 10 prelekcji najlepszych ekspertów z branży, inspirujące case studies i wyjątkowa okazja do wymiany doświadczeń z pasjonatami e-commerce. Konkretne case'y. Sprawdzone rozwiązania. Przyjdź i posłuchaj.

Szczegóły na: www.getresponse.pl

Konferencja "Media & Marketing Polska" „Sponsoring i marketing sportowy"

„Media i Marketing Polska" zaprasza do wzięcia udziału w konferencji „Sponsoring i marketing sportowy", którą organizujemy po raz pierwszy, ale na pewno nie po raz ostatni. Doszliśmy do takiego wniosku po branżowym odzewie, jaki uzyskaliśmy po opublikowaniu w kwietniu br. niezwykle obszernego raportu specjalnego „MMP" analizującego wymienione obszary komunikacji marketingowej.
Tą rynkową reakcją nie mogliśmy być zaskoczeni – według szacunków specjalistycznych podmiotów wartość tego segmentu w Polsce osiągnie w 2018 r. pułap miliarda złotych. Mało tego, obszar ten wykazuje wciąż istotny potencjał wzrostowy, co ma bezpośredni związek zarówno z rosnącym poziomem profesjonalnych polskich sportowców, jak i niezwykle dynamicznie rosnącym zainteresowaniem aktywnym wypoczynkiem i rekreacją.

Zapraszamy zatem do wzięcia udziału w naszej konferencji zarówno marketerów, przedstawicieli wszelkich podmiotów zajmujących się komunikacją marketingową, jak i przedstawicieli klubów oraz organizacji sportowych.

Więcej: www.marketingsportowy.media.com.pl

European Retail Congress

Ogólnopolska konferencja branży retail pod patronatem Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu, Polskiej Izby Handlu oraz Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji już w październiku w Warszawie.

Najważniejsi gracze sektora handlu detalicznego, zarządcy nieruchomości i przedstawiciele instytucji finansowych spotkają się w Hotelu Novotel już 25 października podczas „European Retail Congress”, konferencji, której przyświeca idea debaty o perspektywicznych kierunkach rozwoju branży.
Wśród partnerów wydarzenia znalazły się spółki takie jak: Vivenge, Augere, Raiffeisen Polbank i Cigno Consulting. W konferencji udział wezmą między innymi Grzegorz Furtak – ekspert w dziecinie pricingu, założyciel pricingLAB; prof. dr hab. Grzegorz Karasiewicz – kierownik katedry marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Monika Dąbrowska – Prezes Zarządu Polskiej Organizacji Franczyzodawców.
Będzie to pierwsza edycja tej wyjątkowej konferencji, podczas której spotkają się wybitne postacie ze świata nauki oraz grono managerów prężnie działające nie tylko kraju, ale również na najważniejszych rynkach zagranicznych. Wobec postępującego rozwoju technologii pojawia się pytanie, jak transformacja sektora wpłynie na efektywność operacyjną, rynek pracy, rozwój e-commerce, mobilnych płatności i branży handlu detalicznego oraz zarządzania sieciami handlowymi.
Rejestracja na wydarzenie: www.executive-club.com.pl

Zgłosznia do Kreatury 2017

Zgłoszenia do Kreatury 2017 przyjmowane są do 19 października br.

Więcej informacji o konkursie znajdziecie na: www.konkurs.kreatura.pl

100% Retail & Fashion

Już po raz czwarty do Sopotu przyjadą specjaliści z branży fashion, by spotkać się i porozmawiać o najlepszych case studies z rynku. To spotkania o ściśle sprofilowanej tematyce marketingu odzieżowego, dzięki czemu event jest interesujący zarówno dla małych i średnich firm jak i sieciowych marek.

Podczas dwóch dni prelekcji przedstawiciele m.in. Bizuu, Answear.com, Zień, Deni Clear Milano, Allani, Domodi, Buczyński czy współpracującego z Orsay showroom`u Khaki, przybliżą case studies swoich marek, podzielą się wiedzą o budowaniu skutecznej strategii marketingowej, najnowszych narzędziach komunikacji, analizie danych oraz miernikach sukcesu swoich działań.

Co jeszcze? Influencer marketing, e-commerce, content marketing, współpraca z gwiazdami i mediami, visual merchandising, najnowsze trendy zakupowe online i offline oraz sesja networkingowa, wymiana kontaktów biznesowych i afterparty dla wszystkich uczestników w sopockim klubie, tuż przy plaży.

Odkryj źródło sukcesu największych marek modowych!

Bilety na tegoroczne wydarzenie można kupić na stronie konferencji www.retailandfashion.pl lub bezpośrednio u organizatorów konferencji kontakt@retailandfashion.pl

Golden Drum

Dwudziesta czwarta edycja Międzynarodowego Festiwalu Twórczości Golden Drum, odbędzie się w Ljubljanie na Słowenii. Maciej Waligóra, executive creative director z DDB & Tribal, został jednym z jurorów w tegorocznej edycji festiwalu i będzie oceniał prace w części Best Practice. Jakub Sagan, creative director z K2, będzie oceniał prace w części Best Piece. "Media & Marketing Polska" jest patronem medialnym tego wydarzenia.

9. Forum Marketingu Zintegrowanego

Forum Marketingu Zintegrowanego to dwudniowa konferencja dla osób związanych z marketingiem i światem reklamy. Pierwszy dzień to prezentacja najlepszych case studies marketingu 360, realizowanych w ostatnich miesiącach – 12 wyjątkowych kampanii B2C i B2B, które zdobywały nagrody w branżowych konkursach, wykorzystywały innowacyjne rozwiązania i skutecznie działały. Niepowtarzalna możliwość zobaczenia jak najlepsi marketerzy realizują swoje kampanie i osiągają sukces. Drugi dzień jest pełen „Inspiracji”, w trakcie którego uznani eksperci inspirują, motywują i pobudzają uczestników do dalszego podbijania marketingowego świata.

Szczegóły na: www.polskimarketing.pl

Filmteractive 2017

Festiwal jest odpowiedzią na potrzeby zmieniającego się rynku reklamowego, a jego celem jest stworzenie miejsca, gdzie w kreatywnym środowisku biznes spotyka się z nowymi technologiami. Filmteractive to również niepowtarzalna okazja do nawiązania kontaktów w przyjaznej, kameralnej atmosferze Szkoły Filmowej w Łodzi. To tutaj co roku spotykają się ludzie biznesu, reklamy i przemysłów kreatywnych, by razem kreować i stawiać wyzwania przyszłości branży marketingowej.

Tegoroczna edycja odbędzie 12-13 października w Warszawie i 16-17 października w Łodzi.

Family Thinking

 

Udział w konferencji dostarczy niezbędnej wiedzy, która pomoże w budowaniu skutecznych strategii marketingowych w oparciu o trzy perspektywy – rodzica, dziecka oraz marki. W tym celu w jednym miejscu zebraliśmy ekspertów marketingu dziecięcego, młodzieżowego i rodzinnego z całej Europy. Konferencja skierowana jest nie tylko przedstawicieli marek dziecięcych, ale również kierujących swoją ofertę szeroko, do gospodarstw domowych.

Więcej o konferencji dowiesz się odwiedzając stronę: www.familythinking.pl

 

 

44. Międzynarodowa Konferencja i Wystawa PIKE 2017

Najważniejsza w naszym regionie Europy konferencja mediów elektronicznych na stałe wpisana w kalendarz branży kablowej, telewizyjnej i telekomunikacyjnej. W tym roku konferencja, której przewodniczyć będzie hasło „Nowe wyzwania i trendy w globalnym świecie medialnym” odbędzie się w hotelu Novotel Poznań Centrum, w dniach 9-12 października 2017 r. Naszymi gośćmi będą przedstawiciele Rządu, Parlamentu, Komisji Europejskiej, regulatorów, zagranicznych i krajowych operatorów sieci kablowych, nadawców telewizyjnych,  dostawców i producentów treści audiowizualnej oraz sprzętu, infrastruktury, rozwiązań technologicznych i teleinformatycznych. Konferencji towarzyszyć będzie Wystawa, na której największe firmy z branży zaprezentują swoje produkty i usługi. w tym roku po raz jedenasty przyznana zostanie prestiżowa nagroda – Złota PIKE, której wręczenie nastąpi podczas uroczystej Gali. Wzorem lat ubiegłych konferencja zgromadzi najważniejsze osoby reprezentujące wiodące firmy  rynku telewizyjnego i telekomunikacyjnego z Polski i całego świata – spodziewana ilość uczestników to około 800 osób.

Więcej informacji na: www.konferencjepike.pl

B2Beat – branża spotyka się w Hulakula!

Na ten wieczór przygotowano wiele atrakcji i prezentacji nowości na rynku eventowym. Razem z Universal Music Polska przygotowany został również specjalny muzyczny showcase. Na scenie Hulakula zagoszczą młode gwiazdy, które szturmem zdobywają polską scenę muzyczną: Lanberry, Monika Lewczuk, Patryk Kumór i Antek Smykiewicz.

„B2Beat…” – to także branżowy turniej bowlingowy. Organizatorzy zapraszają wszystkich, którzy chcą zmierzyć się ze swoją konkurencją i współpracownikami – tym razem na torach do kręgli. Swoją drużynę można zgłaszać poprzez specjalnie przygotowaną stronę: Drużyny

Wstęp na wydarzenie tylko z zaproszeniami.
Chęć udziału w wydarzeniu można zgłaszać poprzez stronę: Rejestracja

Gala konkursu Golden Arrow 2017

Rozpoczęcie: 19:30
Wręczenie nagród: 20:00

W programie wręczenie nagród:
  Golden Arrow
  Agencji Marketingu Zintegrowanego
  Agencji Interaktywnej

Kontakt w sprawie biletów:
Anna Pastor
tel.: (22) 514 65 67
e-mail: anna.pastor@media.com.pl

Zamówienie biletów online

Podczas gali zostanie również wręczona nagroda specjalna ufundowana przez Pocztę Polską. Będzie to voucher na usługi Direct Mail Poczty Polskiej.