Gala konkursu Golden Arrow 2017

Rozpoczęcie: 19:30
Wręczenie nagród: 20:00

W programie wręczenie nagród:
  Golden Arrow
  Agencji Marketingu Zintegrowanego
  Agencji Interaktywnej

Kontakt w sprawie biletów:
Anna Pastor
tel.: (22) 514 65 67
e-mail: anna.pastor@media.com.pl

Zamówienie biletów online

Podczas gali zostanie również wręczona nagroda specjalna ufundowana przez Pocztę Polską. Będzie to voucher na usługi Direct Mail Poczty Polskiej.

Cannes Lions

Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions jest wiodącym na świecie świętem kreatywności w komunikacji. Do tego prestiżowego międzynarodowego konkursu co roku zgłaszane jest ponad 40 000 prac z całego świata. W konkursie prace oceniane są w następujących kategoriach: Film, Print, Outdoor, Interactive, Radio, Design, Product Design, Promo & Activation, Film Craft, Mobile, Branded Entertainment i Integrated Advertising, jak również i Media, Direct, PR, Titanium, Creative Effectiveness oraz Innovation Ideas. Festiwal stanowi również miejsce globalnych spotkań reklamodawców oraz ekspertów z zakresu reklamy i komunikacji marketingowej. Ponad 15 000 uczestników z 95 krajów bierze udział w trwającym tydzień cyklu wystaw, pokazów oraz wystąpień światowych liderów.

"Media & Marketing Polska" jest patronem medialnym festiwalu.

www.canneslions.com

Beyond Advertising E-sport & Gaming Forum

13 czerwca w Warszawie odbędzie się konferencja Beyond Advertising E-sport & Gaming Forum. Wydarzenie jest odpowiedzią na rosnące zainteresowanie branży marketingowej esportem i gamingiem. Konferencja skierowana jest przede wszystkim do pracowników działów marketingu, domów mediowych i agencji reklamowych.
Konferencję organizuje dom mediowy Mediacom oraz Maciej "sawik" Sawicki, dziennikarz i ekspert zajmujący się sportami elektronicznymi.

Więcej informacji na stronie: www.esportforum.pl oraz na FB

WCGC Poland

Turniej WCGC Poland 2017 zostanie rozegrany 9 i 10 czerwca na polu golfowym Sobienie Królewskie Golf & Country Club. Dodatkowo, 9 czerwca, zawodnicy Plej WCGC Poland, goście turnieju oraz przedstawicie mediów spotkają się na gali wieczornej w Reducie Banku Polskiego, w trakcie której wręczone zostaną nagrody za wyniki indywidualne po pierwszym dniu rozgrywek. Galę poprowadzi ambasador turnieju w Polsce – Mateusz Kusznierewicz, który w turnieju gra w drużynie KuLig Team w parze z Michałem Ligockim, a na scenie pojawi się między innymi jazzowy zespół Something Blue.

Regulamin turnieju oraz wszystkie informacje dla uczestników znajdują się na www.wcgc.pl

Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2017

Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2017 to wydarzenie honorujące najlepsze firmy z branży komunikacji marketingowej. Nagrody przyznaje redakcja „Media & Marketing Polska” na podstawie badania satysfakcji klientów przygotowanego przez Millward Brown.

To najstarsze – prowadzone od 17 lat – i najobszerniejsze tego rodzaju badanie na rynku, obejmujące obecnie ponad 130 agencji, prowadzone wśród ponad 5 tys. klientów.
Tytuły Agencji Reklamowej Roku i Domu Mediowego Roku według „Media & Marketing Polska” są najcenniejszym wyróżnieniem, a gala wręczenia nagród wyjątkową okazją do spotkania całej branży reklamowej.

Podczas tegorocznej gali wręczona zostanie także nagroda Agencji Eventowej Roku.

Zapraszamy!

Więcej: gala.media.com.pl

PSPR DAY 2017

  Polskie Stowarzyszenie Public Relations, realizując zadania statutowe, w tym działalność popularyzatorską i edukacyjną dotyczącą szeroko pojętej komunikacji, zaprasza na konferencję PSPR DAY, która odbędzie się 25 maja 2017 roku w Warszawie. Motywem przewodnim konferencji jest komunikacja digital i zmiany dotyczące trendów w komunikacji na przestrzeni ostatnich lat.
Konferencja Polskiego Stowarzyszenia Public Relations stanowi podsumowanie najlepszych wybranych case'ów i sukcesów wizerunkowych firm i instytucji w 2016 roku. Jest okazją do analiz najnowszych trendów w sztuce komunikacji, prezentowanych przez cenionych ekspertów w branży, znanych dziennikarzy i najpopularniejszych influencerów [m.in. Jason Hunt, Korwin-Piotrowska, Macademian Girl, Miotk , Modny Tata, Modzelewski, Spider’s Web, Węglarczyk].

Więcej informacji na: www.polskipr.pl

POLZAK Marketing 2017

 

POLZAK MARKETING 2017
EFEKTYWNE ZAKUPY MARKETINGOWE I PR


Już 24 maja w hotelu Novotel Warszawa Airport odbędzie się konferencja POLZAK MARKETING 2017. To pierwsze tego typu spotkanie organizowane przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów w ramach inicjatywy Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja. Konferencja ma na celu wymianę wiedzy pomiędzy profesjonalistami ze strony Zakupów, Marketingu oraz Agencji.


Szczegóły na: www.dobryprzetarg.com.pl/konferencja

Interact Amsterdam 2017

Interact to spotkanie europejskiej branży reklamy cyfrowej, podczas którego liderzy reprezentujący reklamodawców, agencje, media oraz eksperci branżowi świętują osiągnięcia świata online, analizują najnowsze trendy w biznesie i technologii oraz zastanawiają się nad wyzwaniami na najbliższy rok.

Program tegorocznej edycji kongresu nastawiony jest na interaktywne dyskusje analityków, przedstawicieli środowisk naukowych i mediów oraz branżowych ekspertów zarówno w ujęciu ogólnoeuropejskim, jak i globalnym. Nie zabraknie też ważnych tematów dotyczących zagadnień politycznych i prawnych, które często pomijane są na innych forach. Wszystko to w swobodnej i poufnej atmosferze, by zapewnić networking na najwyższym poziomie.

Podczas Interact odbędzie się również wręczenie nagród IAB Europe Research Awards oraz gala MIXX Awards Europe.

Więcej informacji na: www.interactcongress.eu, twitter.com/IABEU_Interact, facebook.com/IABEurope.Interact

Konferencja "Silna marka w cyfrowym świecie"

Kantar Millward Brown zaprasza na wydarzenie poświęcone roli i sposobie budowania marek w cyfrowym świecie.  Gościem specjalnym wydarzenia będzie thought leader Nigel Hollis, który opierając się na swoim badawczym i konsultingowym doświadczeniu doradza wielu globalnym markom w budowaniu efektywnej komunikacji.

“Jak budować markę w cyfrowym świecie”. Czy rola i znaczenie marki zmienia się w świecie w którym klikalność decyduje o efektywności? Czy marketingowy old school przeplata się z new schollem? W jaki sposób digital zmienia komunikacyjny mix i jak radzić sobie z ocena efektywności tych zblendowanych działań?

Na te pytania będzie odpowiadał Nigel Hollis ekspert Kantar Millward Brown w dziedzinie komunikacji i budowania marek oraz zaproszeni praktycy marketingu z Polski, którzy w swojej praktyce z sukcesem tworzą i wdrażają wielokanałowe kampanie komunikacyjne.

Golden Arrow 2017

 

Golden Arrow 2017

Prace do konkursu Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow można zgłaszać do 8 maja 2017 r.
Szczegóły na: www.goldenarrow.pl

Multiscreen Day 2017

Nie tylko 30 - sekundowy spot.
Content marketing i inne efektywne formy reklamowe.

Rewolucja na rynku wideo nie zwalnia tempa. Pytanie o to, jak wypracować skuteczne działania komunikacyjne w świecie wielu ekranów, jest stale aktualne.
Od poprzedniej edycji naszej konferencji dużo się zmieniło – na rynek VoD wkroczyli kolejni międzynarodowi gracze, a debiuty zapowiadają następni, nadawcy eksperymentowali z nowymi technologiami, marketerzy poszukiwali niestandardowych form dotarcia do konsumentów.
Wielu przedstawicieli rynku wideo i reklamy potwierdza dziś: tradycyjny spot już nie wystarczy. Stale trzeba poszukiwać nowych rozwiązań. Coraz więcej nadawców mówi o ofercie VR i niestandardowych projektach łączących programming i marketing.
Efektywna, wielowymiarowa komunikacja na wielu ekranach to temat, nad którym pochyla się dziś większość uczestników szeroko pojętego rynku wideo. W tym roku w ramach konferencji Multiscreen Day bierzemy pod lupę efektywność form reklamowych i innowacje, które zmieniają świat marketingu.

Tematów do dyskusji nie brakuje. Chcemy o tym rozmawiać. Chcemy inspirować.
Więcej informacji na: www.multiscreenday.pl

Food Service Summit

Food Service Summit odbędzie się 14 marca 2017 w hotelu Victoria w Warszawie.
To coroczna, wyjątkowa konferencja organizowana przez VFP Communications, skupiająca w jednym miejscu restauratorów, szefów kuchni, menedżerów, sommelierów i firmy branży HoReCa, głodnych wiedzy, chętnych do wzajemnego dialogu i wspierania się swoimi doświadczeniami.

Food Service Summit to niepowtarzalna okazja do merytorycznej wymiany poglądów, inspiracji, jak również do niezobowiązujących rozmów, które mogą zapoczątkować nowe relacje biznesowe.


Advanced Marketing Expedition (AME)

Advanced Marketing Expedition (AME) to unikalny na rynku szkoleniowym rozwojowo-inspiracyjny program  w duchu  marketingu  doświadczeń. Powstał na bazie doświadczeń, najnowszych teorii, przemyśleń praktyków i kadry naukowo-dydaktycznej IBD Business School. 

Więcej informacji na http://ibd.pl/szkolenie-otwarte/advanced-marketing-expedition-ame/

Marketing M.I.C.E. and Destination profitably!

Stowarzyszenie SITE Poland zaprasza na wydarzenie edukacyjne, zatytułowane „Marketing M.I.C.E. and Destination profitably!” , które poprowadzi Dr Bert van Walbeek (Managing Director of The Winning Edge).

Jego tematyka będzie dotyczyła zasad tworzenia planu marketingowego oraz prowadzenia działań marketingowych w branży MICE, które są warunkiem koniecznym (choć nie jedynym) osiągnięcia przewagi konkurencyjnej i w rezultacie zysku.

Time Machine Minigolf

Time Machine Minigolf - nowy koncept rozrywki w Warszawie.

Pierwsze w Polsce 18-dołkowe, interaktywne pole do gry w technologii UV i 3D. Każdy tor to jedno z wyjątkowych wydarzeń z kart historii świata. Od powstania galaktyki, przez epokę dinozaurów oraz zdobycze cywilizacyjne ludzkości, aż po spektakularną wizję przyszłości. Gracze doświadczają jeszcze więcej w okularach 3D, a niesamowite wrażenie robi widowiskowy wystrój UV.

Dress code – strój casualowy. Na torze obowiązuje zakaz noszenia obuwia na szpilkach.