Gala Kreatura 2019

Gala Kreatura 2019

Podczas uroczystej gali wręczane są statuetki i wyróźnienia zwycięzcom Konkursu Niezależnej Kreacji - Kreatura 2019.
Głównym celem konkursu jest uhonorowanie dążenia do doskonałości w polskiej sztuce reklamowej. Prace będą oceniane pod kątem oryginalności pomysłu oraz jakości jego wykonania.

Wstęp wyłącznie z zaproszeniami.

Gala konkursu odbędzie się 28 listopada w Małej Warszawie, ul. Otwocka 14, Warszawa.

• Rozpoczęcie: 19:30
• Wręczenie nagród: 20:00

Więcej na www.kreatura.pl

Forum Marketingu Zintegrowanego

5–6 listopada br. w hotelu Gromada Centrum w Warszawie marketingowcy po raz 11. spotkają się na konferencji Forum Marketingu Zintegrowanego (FMZ). Dwa intensywne dni, 16 wystąpień doświadczonych praktyków, ponad 20 prelegentów, zwycięskie kampanie Golden Arrow i trendy, którymi już za chwilę będzie żyła branża reklamowa – to wszystko czeka na uczestników wydarzenia. Forum jest organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu.

 Tegoroczne FMZ odbywa się pod hasłem: „Marketerze – czy nadal jesteś w grze?”. Organizatorzy chcą w ten sposób rzucić branży wyzwanie i zachęcić do dyskusji na temat tego, co marketingowcy muszą robić już dziś, by nadążyć za trendami i zjawiskami, które staną się gorącym newsem jutro. Jakie zagadnienia zostaną poruszone? Wśród wielu innych – marketing sensoryczny, hejt w sieci, voice commerce, fake newsy i zagrożenia dezinformacyjne, a także ekologia w marketingu.

Więcej: www.fmz.smb.pl

MMP Insight Day 2019

Marketerzy na ogół nie grają w „Fortnite", nie korzystają z TikToka i Twitcha, nie używają smartfonów Xiaomi. Nie fascynują się też elektrycznymi hulajnogami i dronami. Zrozumienie i dotarcie do pokolenia Y i Z to wyzwanie dla marek, ale także skomplikowane zadanie dla mediów i twórców treści.

Na konferencji MMP Insight Day chcemy popatrzeć na młodych konsumentów z szerokiej perspektywy. Chcemy poznać ich pasje, dowiedzieć się, jak spędzają czas, jak konsumują media i jakie marki wybierają.
Wysłuchamy ekspertów, którzy przybliżą świat gamingu, opowiedzą o tym, jak streaming zmienia sposób konsumpcji mediów, porozmawiamy o kanałach social media używanych przez pokolenie Y i Z. Nie zabraknie case studies marek, które w skuteczny sposób trafiły ze swoim przekazem do młodej generacji.

DO UDZIAŁU ZAPRASZAMY:
● marketerów ● media ● domy mediowe ● badaczy rynku
● retailerów ● agencje reklamowe ● agencje digital i social media ● producentów kontent
● a także przedstawicieli nadawców i wydawców, którzy ze swoimi treściami chcą dotrzeć do młodych ludzi.

Więcej na www.insightday.pl

Kreatura 2019

Zapraszamy do udziału w 23. edycji konkursu niezależnej kreacji w reklamie - Kreatura 2019
Zgłoszenia do konkursu przyjmujemy do 22 października.

Nagrody 23. edycji konkursu Kreatura 2019 zostaną wręczone podczas uroczystej Gali,
która odbędzie się 28 listopada 2019 roku w Warszawie.

Więcej na www.kreatura.pl

Golden Drum

W tegorocznej edycji festiwalu Golden Drum ponownie nagrody przyznawane są według dwóch głównych kryteriów: What oraz Why. Każda kategoria ma jedenastoosobowe jury, a w obu składach znaleźli się przedstawiciele polskiej branży kreatywnej. Bartek Klimaszewski, creative director w McCann Worldgroup Polska, będzie oceniał prace z kategorii What, a Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner w agencji 180heartbeats + Jung v Matt, prace z kategorii Why.
Jury kategorii What będzie szukało wśród prac konkursowych odpowiedzi na pytanie, co jest ich wartością dodaną i wyróżnikiem na tle innych form komunikacji. Takich rozwiązań będą oczekiwali członkowie jury, analizując nadesłane zgłoszenia w kategoriach: Film, Druk, OOH, Audio, Digital & Mobile, Design, Innovation and Craft. Przewodniczącą jury jest Tiffany Rolfe, EVP oraz CCO w R/GA w USA.
Z kolei członkowie jury oceniającego prace z kategorii Why oceni zgłoszone prace pod kątem powodu, dlaczego przybrały daną formę: czy powstały na podstawie genialnego insightu, czy mają wyjątkowe znaczenie dla społeczeństwa? To będzie główny wyznacznik projektów zgłoszonych w kategoriach: Integrated, Activation, Brand Building, Functional Efficiency, Content, Engagement, Genius loci / Local Spirit, Social Good. Przewodniczącym został Álvaro Rodrigues, CEO/CCO agencji Fullpack w Rio de Janeiro.
W tym roku po raz pierwszy jury przyzna nagrodę Genius Loci – wyróżnienie dla projektu będącego manifestem wybranej kultury lub społeczności. W ten sposób organizatorzy chcą wyrazić uznanie dla projektów, które celebrują różnorodność i wspierają szerzenie wiedzy na ich temat.

Festiwal odbędzie się w dniach 17-18 października 2019 w Portorożu. "Media & Marketing Polska" jest patronem medialnym tego wydarzenia.

Więcej informacji na: www.goldendrum.com

XI edycja konferencji HRcamp

Już 17 października odbędzie się największa konferencja HR w Polsce. To XI edycja kultowej konferencji HRcamp, organizowanej przez Employer Branding Institute. Świetna okazja do zdobycia inspiracji dla swoich działań i podzielenia się doświadczeniem z autorytetami i profesjonalistami z branży HR i Employer Brandingu.

HRcamp to największa konferencja branżowa w Polsce, gromadząca co roku ponad 400 uczestników. To przede wszystkim szansa na spotkanie autorytetów branży HR i employer brandingu z międzynarodowych oraz polskich organizacji.

Konferencja skierowana jest do specjalistów działów HR, EB, marketingu, działów szkoleń i rozwoju oraz dyrektorów, managerów i osób decyzyjnych z polskich i międzynarodowych organizacji.

W tym roku gościć będziemy prelegentów z takich firm jak: Unilever, Lidl, OLX, McDonald’s, Talentuno, Capgemini, JYSK, Circle K, Philip Morris International, KFC, mBank, Microsoft, Intel, Santander Consumer Bank, Credit Agricole, AON, Amrest, 7N, Link4, Aviva, Contman.

Więcej na: www./hrcamp.pl

in_Digital Marketing Conference

Na konferencji spotkają się osoby, które zawodowo zajmują się marketingiem lub podejmują strategiczne decyzje odnośnie działań marketingowych, osoby poszukujące nowych inspiracji i pomysłów na dalsze prowadzenie swojej firmy czy też po prostu pasjonujące się tematem digital marketingu.

2 DNI – 2 DUŻE SCENY, które działają równocześnie – PONAD 40 TEMATÓW - POLSCY I ZAGRANICZNI EKSPERCI

Uczestnicy sami wybierają obszar marketingu i tematy wystąpień, które ich interesują. W ten sposób każdy tworzy NAJLEPSZY DLA SIEBIE program.

ZERO POWTÓREK. Prelegenci przygotowują unikatowe, nieprzedstawione nigdzie wcześniej wystąpienia - specjalnie dla uczestników in_DM.

Stawiamy na praktyczny wymiar wystąpień i silnie warsztatowe podejście do tematu. Prelekcje naszpikowane są praktycznymi wskazówkami, poradami i trikami – a wszystko to na konkretnych przykładach i przypadkach z życia wziętych.

in_DM to Konkretne Korzyści:
♦ rozwiniesz swoje umiejętności,
♦ dowiesz się o wielu nowościach,
♦ będziesz na bieżąco z trendami,
♦ wyjdziesz naprzód nadchodzącym zmianom,
♦ poznasz konkretne narzędzia wspierające digital marketing,
♦ będziesz mógł na żywo porozmawiać z Ekspertami-Praktykami i zadać im indywidualne pytanie uwzględniające specyfikę Twojej branży,
♦ rozszerzysz sieć swoich kontaktów,
♦ otrzymasz materiały pokonferencyjne, niedostępne nigdzie indziej.

ALL INCLUSIVEinDM: przyjeżdżasz i wszystko na Ciebie czeka: merytoryka, welcome pack, materiały elektroniczne, kawa, domowe ciasta, lunch, After Party, muzyka, miejsce do rozmów i integracji, networking ułatwiający nawiązywanie kontaktów,  aktywności, konkursy, nagrody – i znowu: to Ty wybierasz!

Zobacz bogaty program na www.inDM.pl

Mobile Trends Conference

 

Mobile Trends Conference for banking to wyjątkowa edycja przygotowana specjalnie z myślą o sektorze finansowym i bankowym. Wydarzenie będzie niezwykłe również ze względu na swoją lokalizację. Po raz pierwszy MTC zagości w Warszawie! W dniach 3-4 października 2019 roku spotkamy się w Kinotece. Sprawdź, dlaczego nie możesz tego przegapić!

Mobile Trends Conference to święto branży mobile, na którym pojawiają się wszyscy najważniejsi gracze. W Kinotece spotkają się praktycy, by wymienić się doświadczeniami oraz poznać nadchodzące trendy.

Przyjdź, spotkaj wyjątkowych ludzi, poszerz swoją wiedzę, zainspiruj się i nawiąż nową współpracę biznesową!

www.banking.mobiletrends.pl

 

 

Business Insider Trends Festival

BUSINESS INSIDER TRENDS FESTIVAL
– najważniejsza konferencja biznesowa w regionie CEE jesienią w Polsce

Business Insider Polska już po raz drugi organizuje międzynarodową konferencję Business Insider Trends Festival, która stanowi okazję do spotkania z polskimi i międzynarodowymi wizjonerami biznesu przyszłości. Wydarzenie odbędzie się w dniach 2-3 października br. w Warszawie. Obecność na Konferencji potwierdzili już m.in Henry Blodget, założyciel Business Insider Inc., Hannes Schmid, fotograf, milioner i filantrop, założyciel organizacji Smiling Geco oraz Zev Siegl, współzałożyciel sieci kawiarni Starbucks. Wśród prelegentów Business Insider Trends Festival znajdą się również Ingo Rübe, założyciel i dyrektor generalny BOTLabs, Mark T. Hofmann, analityk kryminalny i psycholog biznesu oraz Aleksander Wandzel, VP Sales & Marketing w Abstra. Grupę prelegentów wzbogaci również Ylva M Andersson,  coach i trener przywództwa i zespołów.

www.trendsfestival.pl

Gala konkursu Golden Arrow 2019

Gala odbędzie się 18 czerwca 2019 r. w Małej Warszawie, ul. Otwocka 14.

W programie wręczenie nagród:
• Golden Arrow
• Agencji Marketingu Zintegrowanego wg „Media & Marketing Polska”
• Agencji Interaktywnej wg „Media & Marketing Polska”

Więcej na www.goldenarrow.pl

Zapraszamy!

Gala Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku

Po raz 18. redakcja miesięcznika „Media & Marketing Polska" wspólnie z pracownią badawczą Kantar Millward Brown przeprowadziła ogólnopolskie badanie satysfakcji klientów z usług świadczonych przez agencje. Już 23 maja podczas uroczystej gali poznamy najlepsze agencje reklamowe, eventowe i domy mediowe w Polsce. Przyznamy także nagrody dla CMO Roku i Marki Roku.

Nagrody są przyznawane w oparciu o wyniki badania „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2018", z uwzględnieniem informacji przekazanych przez agencje oraz eksperckiej wiedzy dziennikarzy „Media & Marketing Polska" na temat tego rynku. W tegorocznej edycji badania zadebiutują agencje eventowe. Badanie przeprowadził niezależny instytut badawczy Kantar Millward Brown na próbie ponad 1,2 tys. marketerów – menedżerów wysokiego i średniego szczebla, co czyni je największym tego rodzaju projektem na rynku reklamowym w naszym kraju.

www.gala.media.com.pl

Konferencja Augmented Advertising & Sales

Pierwsza w rejonie CEE konferencja o AR i VR w marketingu oraz sprzedaży odbędzie się w Polsce.
Współczesny konsument, przemieszczający się pomiędzy światem digitalowym a rzeczywistym, wpływa na modele biznesowe firm. Szczególnie w obszarze komunikacji i sprzedaży. Jak połączyć go z marką w digitalu i realu naraz? Za pomocą wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości. Już 16 maja w Warszawie odbędzie się najpraktyczniejsza konferencja, która będzie w całości poświęcona wykorzystaniu tych technologii w marketingu, sprzedaży i reklamie – "Augmented Advertising & Sales CEE”.

Szczegóły: www.arconference.eu

Digital Adventure

Gdzie znikają pieniądze na reklamę? Jak prowadzić kampanie w sieci efektywniej? O tym, jak optymalizować działania reklamowe, by kampania osiągała założone efekty, opowiemy podczas trzeciej już edycji Digital Adventure.

Wydarzeniu towarzyszyć będzie premiera nowego projektu – OmniConsole, czyli innowacyjnej platformy zakupowej, która uprości prowadzenie kampanii w modelu nieprogramatycznym.

Program konferencji przygotowany został z myślą o marketerach pracujących po stronie Klientów agencji.

Więcej na: https://digitalresolution.pl/digital-adventure

MULTISCREEN DAY 2019

„Konkurujemy bardziej z grą Fortnite niż z HBO" - napisał niedawno Netflixw liście do inwestorów. To stwierdzenie pokazuje jak skomplikowany jest dzisiaj krajobraz mediów, ekranów i rozrywki i jak wiele różnych treści konsumują dziś odbiorcy. Podczas tegorocznego Multiscreen Day będziemy zastanawiać się jakie wnioski z tych zjawisk płyną dla marek, nadawców i agencji.

 

 

W programie:
● Nie tylko 30-s spot - niestandardowe formy obecności marek w telewizji
● Wpływ serwisów sVOD na rynek telewizyjny i działania marek
● Jakiego badania jednoźródłowego potrzebuje rynek?
● Gaming - zagrożenie czy sprzymierzeniec marketera
● wyniki badania (Ogólnopolski Panel Badawczy Ariadna)
● Sport na wielu ekranach
● Wideo w social media

ZAPRASZAMY:
● marketerów ● media ● domy mediowe ● nadawców tv
● wydawców internetowych ● agencje reklamowe ● agencje digital
● agencje kreatywne ● studia produkcyjne ● producentów kontentu

Więcej na www.multiscreenday.pl

I ❤ Marketing

 

 

13-15 marca w Warszawie odbędzie się VII edycja konferencji I ❤ Marketing.

Tym razem wydarzenie potrwa aż trzy dni – 13 marca odbędzie się druga edycja konferencji I ❤ Influencer.
Jest to niewątpliwie jedno z największych i najważniejszych wydarzeń w polskiej branży marketingu internetowego. Specjaliści podczas swoich wystąpień opowiedzą o pojawiających się trendach i nadchodzących zmianach w marketingu.
Wydarzenie jest adresowane zarówno dla przedstawicieli małych i średnich firm, jak i dla osób zajmujących się marketingiem w dużych firmach i korporacjach. I ❤ Marketing to zastrzyk praktycznej wiedzy podanej w formie 18 minutowych prezentacji.

Szczegóły na: www.sprawnymarketing.pl