Cannes Lions

Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions jest wiodącym na świecie świętem kreatywności w komunikacji. Do tego prestiżowego międzynarodowego konkursu co roku zgłaszane jest ponad 40 000 prac z całego świata. W konkursie prace oceniane są w następujących kategoriach: Film, Print, Outdoor, Interactive, Radio, Design, Product Design, Promo & Activation, Film Craft, Mobile, Branded Entertainment i Integrated Advertising, jak również i Media, Direct, PR, Titanium, Creative Effectiveness oraz Innovation Ideas. Festiwal stanowi również miejsce globalnych spotkań reklamodawców oraz ekspertów z zakresu reklamy i komunikacji marketingowej. Ponad 15 000 uczestników z 95 krajów bierze udział w trwającym tydzień cyklu wystaw, pokazów oraz wystąpień światowych liderów.

"Media & Marketing Polska" jest patronem medialnym festiwalu.

www.canneslions.com

Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2017

Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2017 to wydarzenie honorujące najlepsze firmy z branży komunikacji marketingowej. Nagrody przyznaje redakcja „Media & Marketing Polska” na podstawie badania satysfakcji klientów przygotowanego przez Millward Brown.

To najstarsze – prowadzone od 17 lat – i najobszerniejsze tego rodzaju badanie na rynku, obejmujące obecnie ponad 130 agencji, prowadzone wśród ponad 5 tys. klientów.
Tytuły Agencji Reklamowej Roku i Domu Mediowego Roku według „Media & Marketing Polska” są najcenniejszym wyróżnieniem, a gala wręczenia nagród wyjątkową okazją do spotkania całej branży reklamowej.

Podczas tegorocznej gali wręczona zostanie także nagroda Agencji Eventowej Roku.

Zapraszamy!

Więcej: gala.media.com.pl

PSPR DAY 2017

  Polskie Stowarzyszenie Public Relations, realizując zadania statutowe, w tym działalność popularyzatorską i edukacyjną dotyczącą szeroko pojętej komunikacji, zaprasza na konferencję PSPR DAY, która odbędzie się 25 maja 2017 roku w Warszawie. Motywem przewodnim konferencji jest komunikacja digital i zmiany dotyczące trendów w komunikacji na przestrzeni ostatnich lat.
Konferencja Polskiego Stowarzyszenia Public Relations stanowi podsumowanie najlepszych wybranych case'ów i sukcesów wizerunkowych firm i instytucji w 2016 roku. Jest okazją do analiz najnowszych trendów w sztuce komunikacji, prezentowanych przez cenionych ekspertów w branży, znanych dziennikarzy i najpopularniejszych influencerów [m.in. Jason Hunt, Korwin-Piotrowska, Macademian Girl, Miotk , Modny Tata, Modzelewski, Spider’s Web, Węglarczyk].

Więcej informacji na: www.polskipr.pl

POLZAK Marketing 2017

 

POLZAK MARKETING 2017
EFEKTYWNE ZAKUPY MARKETINGOWE I PR


Już 24 maja w hotelu Novotel Warszawa Airport odbędzie się konferencja POLZAK MARKETING 2017. To pierwsze tego typu spotkanie organizowane przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów w ramach inicjatywy Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja. Konferencja ma na celu wymianę wiedzy pomiędzy profesjonalistami ze strony Zakupów, Marketingu oraz Agencji.


Szczegóły na: www.dobryprzetarg.com.pl/konferencja

Interact Amsterdam 2017

Interact to spotkanie europejskiej branży reklamy cyfrowej, podczas którego liderzy reprezentujący reklamodawców, agencje, media oraz eksperci branżowi świętują osiągnięcia świata online, analizują najnowsze trendy w biznesie i technologii oraz zastanawiają się nad wyzwaniami na najbliższy rok.

Program tegorocznej edycji kongresu nastawiony jest na interaktywne dyskusje analityków, przedstawicieli środowisk naukowych i mediów oraz branżowych ekspertów zarówno w ujęciu ogólnoeuropejskim, jak i globalnym. Nie zabraknie też ważnych tematów dotyczących zagadnień politycznych i prawnych, które często pomijane są na innych forach. Wszystko to w swobodnej i poufnej atmosferze, by zapewnić networking na najwyższym poziomie.

Podczas Interact odbędzie się również wręczenie nagród IAB Europe Research Awards oraz gala MIXX Awards Europe.

Więcej informacji na: www.interactcongress.eu, twitter.com/IABEU_Interact, facebook.com/IABEurope.Interact

Konferencja "Silna marka w cyfrowym świecie"

Kantar Millward Brown zaprasza na wydarzenie poświęcone roli i sposobie budowania marek w cyfrowym świecie.  Gościem specjalnym wydarzenia będzie thought leader Nigel Hollis, który opierając się na swoim badawczym i konsultingowym doświadczeniu doradza wielu globalnym markom w budowaniu efektywnej komunikacji.

“Jak budować markę w cyfrowym świecie”. Czy rola i znaczenie marki zmienia się w świecie w którym klikalność decyduje o efektywności? Czy marketingowy old school przeplata się z new schollem? W jaki sposób digital zmienia komunikacyjny mix i jak radzić sobie z ocena efektywności tych zblendowanych działań?

Na te pytania będzie odpowiadał Nigel Hollis ekspert Kantar Millward Brown w dziedzinie komunikacji i budowania marek oraz zaproszeni praktycy marketingu z Polski, którzy w swojej praktyce z sukcesem tworzą i wdrażają wielokanałowe kampanie komunikacyjne.

Golden Arrow 2017

 

Golden Arrow 2017

Prace do konkursu Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow można zgłaszać do 8 maja 2017 r.
Szczegóły na: www.goldenarrow.pl

Multiscreen Day 2017

Nie tylko 30 - sekundowy spot.
Content marketing i inne efektywne formy reklamowe.

Rewolucja na rynku wideo nie zwalnia tempa. Pytanie o to, jak wypracować skuteczne działania komunikacyjne w świecie wielu ekranów, jest stale aktualne.
Od poprzedniej edycji naszej konferencji dużo się zmieniło – na rynek VoD wkroczyli kolejni międzynarodowi gracze, a debiuty zapowiadają następni, nadawcy eksperymentowali z nowymi technologiami, marketerzy poszukiwali niestandardowych form dotarcia do konsumentów.
Wielu przedstawicieli rynku wideo i reklamy potwierdza dziś: tradycyjny spot już nie wystarczy. Stale trzeba poszukiwać nowych rozwiązań. Coraz więcej nadawców mówi o ofercie VR i niestandardowych projektach łączących programming i marketing.
Efektywna, wielowymiarowa komunikacja na wielu ekranach to temat, nad którym pochyla się dziś większość uczestników szeroko pojętego rynku wideo. W tym roku w ramach konferencji Multiscreen Day bierzemy pod lupę efektywność form reklamowych i innowacje, które zmieniają świat marketingu.

Tematów do dyskusji nie brakuje. Chcemy o tym rozmawiać. Chcemy inspirować.
Więcej informacji na: www.multiscreenday.pl

Food Service Summit

Food Service Summit odbędzie się 14 marca 2017 w hotelu Victoria w Warszawie.
To coroczna, wyjątkowa konferencja organizowana przez VFP Communications, skupiająca w jednym miejscu restauratorów, szefów kuchni, menedżerów, sommelierów i firmy branży HoReCa, głodnych wiedzy, chętnych do wzajemnego dialogu i wspierania się swoimi doświadczeniami.

Food Service Summit to niepowtarzalna okazja do merytorycznej wymiany poglądów, inspiracji, jak również do niezobowiązujących rozmów, które mogą zapoczątkować nowe relacje biznesowe.


Advanced Marketing Expedition (AME)

Advanced Marketing Expedition (AME) to unikalny na rynku szkoleniowym rozwojowo-inspiracyjny program  w duchu  marketingu  doświadczeń. Powstał na bazie doświadczeń, najnowszych teorii, przemyśleń praktyków i kadry naukowo-dydaktycznej IBD Business School. 

Więcej informacji na http://ibd.pl/szkolenie-otwarte/advanced-marketing-expedition-ame/

Marketing M.I.C.E. and Destination profitably!

Stowarzyszenie SITE Poland zaprasza na wydarzenie edukacyjne, zatytułowane „Marketing M.I.C.E. and Destination profitably!” , które poprowadzi Dr Bert van Walbeek (Managing Director of The Winning Edge).

Jego tematyka będzie dotyczyła zasad tworzenia planu marketingowego oraz prowadzenia działań marketingowych w branży MICE, które są warunkiem koniecznym (choć nie jedynym) osiągnięcia przewagi konkurencyjnej i w rezultacie zysku.

Time Machine Minigolf

Time Machine Minigolf - nowy koncept rozrywki w Warszawie.

Pierwsze w Polsce 18-dołkowe, interaktywne pole do gry w technologii UV i 3D. Każdy tor to jedno z wyjątkowych wydarzeń z kart historii świata. Od powstania galaktyki, przez epokę dinozaurów oraz zdobycze cywilizacyjne ludzkości, aż po spektakularną wizję przyszłości. Gracze doświadczają jeszcze więcej w okularach 3D, a niesamowite wrażenie robi widowiskowy wystrój UV.

Dress code – strój casualowy. Na torze obowiązuje zakaz noszenia obuwia na szpilkach. 

Mixx Awards & Conference

Mixx Awards to konkurs na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem digitalu. To również jedyny konkurs, który nagradza jednocześnie za kreację i efektywność.
Organizowany jest już blisko 10 lat przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Od początku swojego istnienia nieustannie wyznacza standardy kampanii interaktywnych w Polsce.
Adresowany jest zarówno do twórców, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji. To konkurs zarówno dla dużych jak i małych budżetów. Warunkiem jest zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital.
Główną ideą MIXX Awards jest ocena kampanii reklamowych jako całości. To unikalny konkurs, gdzie każdy zgłoszony projekt rozpatrywany jest pod kątem wszystkich kluczowych dla reklam aspektów:
- strategia,
- wykonanie i wykorzystanie mediów,
- rezultaty i ROI,
- kreacja reklamowa.

 

Miks tych kryteriów składa się na holistyczną ocenę końcową każdej kampanii.
Od czerech lat konkursowi towarzyszy Mixx Conference – wydarzenie prezentujące najnowsze i najbardziej inspirujące internetowe trendy. Jest to jedyna konferencja oparta wyłącznie o prezentacje bazujące na case studies.

Więcej na: www.mixx-awards.pl

Gala konkursu Kreatura 2016

Gala konkursu Kreatura 2016

Podczas uroczystej gali wręczane są statuetki i wyróżnienia zwycięzcom Konkursu Niezależnej Kreacji - Kreatura 2016.

Głównym celem konkursu jest uhonorowanie dążenia do doskonałości w polskiej sztuce reklamowej. Prace będą oceniane pod kątem oryginalności pomysłu oraz jakości jego wykonania.

Wstęp wyłącznie z zaproszeniami.

→ Zaproszenia

Gala konkursu odbędzie się 25 listopada w Pin-UP Studio,
ul. Nowogrodzka 84/86, Warszawa.
Rozpoczęcie: 19:30
Wręczenie nagród: 20:00

 

Family Thinking Forum

Family Thinking, to idea łączenia perspektyw rodzica, dziecka oraz marki w działaniach marketingowych. Idea, którą bez wątpienia warto się dzielić!

Family Thinking Forum, to pierwsze w Polsce wydarzenie marketingu rodzinnego, dziecięcego i młodzieżowego, łączące polskich profesjonalistów marketingu z ekspertami branżowymi z całej Europy. Przedstawione zostaną trendy, badania, case study, od ekspertów i praktyków z całej Europy:
Catherine Pinet-Fernandes - komunikacja do matek - Institut des mamans (Francja), Anne-Lise Johnsen - ekspert marketingu do dzieci i młodych (Arsenal Londyn) dr Maria Costa - konsultant globalnych marek rodzinnych i dziecięcych - AIJU (Hiszpania), Dalibor Šumiga - ekspert marketingu behawioralnego - Ambasador Google / Promosapiens (Chorwacja) Ini Vanweesenbeck - ekspert badawczy postrzegania nowych formatów reklamowych przez dzieci i młodzież (Belgia) i wielu innych.

Wiedza przydatna zarówno dla decydentów marek rodzinnych, dziecięcych, młodzieżowych ale także tych, których produkty/usługi trafiają do gospodarstw domowych i chcą dowiedzieć się więcej o skutecznych strategiach komunikacji do rodzin, matek, ojców, dzieci. Family Thinking Forum to również platforma umożliwiająca swobodny przepływ wiedzy, wymianę opinii i doświadczenia między osobami na tych samych szczeblach w organizacji.

Więcej na: www.familythinking.pl