Euro RSCG New Europe przygotowała kolejny etap kampanii wizerunkowej Maspeksu
Grupa Maspex Wadowice, producent m.in. soków marchwiowo-owocowych Kubuś kierowanych głównie do dzieci w wieku 4-12 lat, rozpoczął kolejną wizerunkową kampanię...
Grupa Maspex Wadowice, producent m.in. soków marchwiowo-owocowych Kubuś kierowanych głównie do dzieci w wieku 4-12 lat, rozpoczął kolejną wizerunkową kampanię telewizyjną tej marki. Spoty reklamowe emitowane są w stacjach ogólnopolskich: TVP i w Polsacie oraz kanałach dla dzieci: Fox Kids, Cartoon Network i Minimax. Strategię i kreację przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG New Europe, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative Warszawa. W najnowszej kampanii zmieniono nieco wizerunek animowanej postaci misia Kubusia firmującego tę markę - dotychczasowe spodnie ogrodniczki miś zamienił na luźne spodnie i T-shirt z dużą literą K. "Młodzieżowy styl i nieprzeciętne przygody mają sprawić, że Kubuś będzie postrzegany przez dzieci jako równy kumpel" - mówi Dorota Liszka, rzecznik prasowy Maspeksu Wadowice. Celem kampanii ma być dalsze odświeżenie i unowocześnienie wizerunku marki i budowanie silnej, angażującej więzi emocjonalnej z młodymi konsumentami. Akcja spotu rozgrywa się na żeglującym na pełnym morzu okręcie. Załogę statku tworzą dzieci pod dowództwem kapitana Kubusia. W trakcie rejsu muszą stawiać czoła morskim wyzwaniom - jednym z nich okazuje się potwór - morska ósmiornica, aby móc żeglować dalej, dzieci muszą obmyślić jak najsprytniejszy plan pozbycia się zabawnie wyglądającej kreatury. Według producenta marka Kubuś zajmuje pozycję lidera na rynku soków przecierowych na bazie marchwi z ok. 50-proc. udziałem rynkowym w tym segmencie. (MB)