Euro RSCG Warsaw przygotowała dwa nowe spoty dla Tymbarku
Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw przygotowała dwa nowe spoty reklamowe pt. "Deszcz" i "Autostop" na potrzeby rozpoczętej właśnie telewizyjnej kampanii...
Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw przygotowała dwa nowe spoty reklamowe pt. "Deszcz" i "Autostop" na potrzeby rozpoczętej właśnie telewizyjnej kampanii reklamowej soków owocowych Tymbark produkowanych przez Maspex Wadowice. Spoty emitowane są w TVP1, TVP2, Polsacie i TV4, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Warszawa. Jak mówi Dorota Liszka, rzecznik prasowy Maspeksu Wadowice, celem kampanii jest trwałe i silne wyróżnienie marki Tymbark i zbudowanie bliższej więzi emocjonalnej z konsumentami. Grupą docelową są osoby w wieku 17-35 lat, mieszkańcy średnich i dużych miast, o średnim i wyższym wykształceniu i dochodach. Maspex przejął firmę Tymbark SA w 1999 r., zakład istnieje od 65 lat. (MB)