Selby może zrezygnować z prezesury w IAA

Neil Selby, prezes zarządu Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA, rozważa decyzję o nieuczestniczeniu w dalszych pracach organizacji. Ma to związek z...

Neil Selby, prezes zarządu Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA, rozważa decyzję o nieuczestniczeniu w dalszych pracach organizacji. Ma to związek z podjęciem przez niego realizacji projektów marketingowych poza granicami Polski. O składzie nowych władz IAA zadecyduje walne zebranie jego członków, które odbędzie się w maju br. Selby do grudnia 2002 r. pełnił funkcję dyrektora generalnego zlikwidowanej agencji reklamowej D'Arcy. W 2003 r. przez sześć miesięcy współpracował z agencją reklamową Legend Group. Jest autorem programu IAA "Marketing dla przyszłości" i inicjatorem pierwszej kampanii społecznej prowadzonej w jej ramach - "Pij mleko, będziesz wielki". Za jej strategię i kreację odpowiada agencja reklamowa Communication Unlimited. Selby został wybrany na stanowisko prezesa IAA w marcu 2002 r. (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.