Presspublica zmienia częstotliwość wydawania dodatku "Dobra Firma" i wesprze go reklamą

Presspublica Sp. z o.o., wydawca dziennika "Rzeczpospolita", zmieni częstotliwość wydawania dodatku "Dobra Firma". Od 19 kwietnia br. będzie się ukazywał...

Presspublica Sp. z o.o., wydawca dziennika "Rzeczpospolita", zmieni częstotliwość wydawania dodatku "Dobra Firma". Od 19 kwietnia br. będzie się ukazywał od poniedziałku do piątku. Dotychczas "Dobra Firma" wydawana była jedynie z wtorkowym i czwartkowym wydaniem "Rzeczpospolitej". Razem ze zmianą częstotliwości wydawania zostanie także wprowadzony podział tematyczny. W poniedziałki "Dobra Firma" będzie poruszała tematykę związaną z zagadnieniami prawnymi, we wtorki będzie to prawo i gospodarka, w środy - praca i świadczenia, w czwartki - podatki i rachunkowość, a w piątki - usługi i wyposażenie. Według naszych informacji Presspublica zamierza również przeprowadzić kampanię reklamową dodatku. Strategię i kreację reklam ma przygotować agencja Communication Unlimited. Planowaniem i zakupem mediów zajmie się dom mediowy Media Group. Bliższe szczegóły na temat promocji nie są znane. "Dobra Firma" ukazuje się od lutego 2001 r. Suplement kierowany jest do przedsiębiorców, właścicieli małych i średnich firm oraz do wyspecjalizowanych pracowników większych przedsiębiorstw. (JD)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.