MediaCom przygotuje najbliższą kampanię Dekoralu

Dom mediowy MediaCom Warszawa wygrał przetarg na obsługę mediową najbliższej kampanii reklamowej marki farb dekoracyjnych Dekoral należącej do firmy Polifarb...

Dom mediowy MediaCom Warszawa wygrał przetarg na obsługę mediową najbliższej kampanii reklamowej marki farb dekoracyjnych Dekoral należącej do firmy Polifarb Cieszyn Wrocław. Wysokość budżetu nie została ujawniona. Oprócz MediaComu na krótkiej liście przetargu, w którym wystartowały łącznie cztery domy mediowe, znalazł się także Starcom. Dotychczas Polifarb Cieszyn Wrocław współpracował w zakresie planowania i zakupu mediów z Effective Media. Jak powiedziała Barbara Adamska, menedżer marki Dekoral w Polifarb Cieszyn Wrocław, o wyborze MediaCom Warszawa zdecydowała kwestia zaproponowanych przez tę agencję kosztów w stacjach telewizyjnych i strategii komunikacyjnej. "MediaCom zaproponował o mniej więcej 5 proc. lepszą cenę za punkt od konkurencji" - dodała Adamska. Kampania reklamowa Dekoralu rozpocznie się w kwietniu br. i będzie się toczyć we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych z mniej więcej proporcjonalnym natężeniem oraz w wybranych kanałach tematycznych. Grupą docelową marki są osoby w wieku 25-55 lat, z dochodami powyżej 1400 zł. Akcja potrwa kilka tygodni. Szczegóły dotyczące strategii i kreacji, które przygotuje agencja reklamowa Art FM, nie zostały ujawnione. Jednym z celów kampanii ma być odświeżenie marki. (PR)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.