Wydawnictwo Bauer wprowadzi na rynek tygodnik "Rewia"
W środę (31 marca br.) zadebiutuje nowy magazyn Wydawnictwa Bauer - "Rewia". Będzie to kolejne, po "Życiu na Gorąco" i...
W środę (31 marca br.) zadebiutuje nowy magazyn Wydawnictwa Bauer - "Rewia". Będzie to kolejne, po "Życiu na Gorąco" i "Twoim Imperium", rozrywkowe pismo dla kobiet. "Rewię" ma wyróżniać grupa docelowa - panie powyżej 35. roku życia. Według Tomasza Namysła, członka zarządu Wydawnictwa Bauer, "Rewia" będzie prezentować przede wszystkim opisane w przyjazny sposób historie rodzimych bohaterów, porady zdrowotne i konsumenckie. Pismo będzie również zawierało sporą ilość rozrywki, m.in. krzyżówki. Objętość tygodnika wyniesie 40 stron, a cena egzemplarzowa - 1,20 zł. Magazynem pokieruje Tomasz Potkaj, wcześniej z-ca redaktora na "Życia na Gorąco". Tygodnik zadebiutuje w nakładzie 400 tys. egz. Zadowalająca sprzedaż, zdaniem Namysła, to osiągniecie poziomu 250 tys. egz. Wprowadzenie magazynu na rynek zostanie wsparte kampanią reklamową, której strategię i kreację przygotowała agencja Lukas Film. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia. Kampania będzie prowadzona w telewizji (TVP, Polsat, TVN), Radiu RMF FM, w punktach sprzedaży oraz w innych tytułach Bauera. Wartość tegorocznego budżetu reklamowego "Rewii" to 2,5 mln zł. Koszt kolumny reklamowej wynosić bedzie 26 tys. zł. (w "Życiu na Gorąco" - 46 tys. zł, a w "Twoim Imperium" - 18 tys. zł). (JD, KP)