Silne wsparcie promocyjne świątecznego "Naj" w podniesionym nakładzie
Tygodnik "Naj" (G+J Polska) z okazji Wielkanocy zwiększa nakład świątecznego wydania do ok. 600 tys. egzemplarzy. Nakład będzie dzielony na...
Tygodnik "Naj" (G+J Polska) z okazji Wielkanocy zwiększa nakład świątecznego wydania do ok. 600 tys. egzemplarzy. Nakład będzie dzielony na część z filmem DVD - tym razem będzie to oscarowy "Tańczący z wilkami" oraz na część z gadżetem świątecznym. Cena wydania z filmem wyniesie 8,9 zł, bez filmu - 3,9 zł. Wzrośnie również objętość pisma do 68 stron. Jak przekazała Magdalena Malicka, dyrektor wydawniczy "Naj", świąteczne wydanie otrzyma wsparcie promocyjne silniejsze od tego, które towarzyszy wydaniom standardowym. Kampania "Naj" obejmie TVP, TVN, Polsat, Radio Zet, pozostałe tytuły G+J Polska (zaplanowanie mediów: Starcom). Wszystkie poradnikowe tygodniki kobiece tradycyjnie w okresie świąt podnoszą atrakcyjność, a także wprowadzają pod swoim logo wydania specjalne. Według danych ZKDP za grudzień 2003 r. oraz danych G+J Polska za styczeń-luty 2004 r. średnia sprzedaż "Naj" wyniosła 355 tys. egzemplarzy, co w stosunku do okresu wrzesień-listopad 2003 r. daje 15-proc. wzrost. (JD, KP)