Dom mediowy MindShare wygrał budżet American Express

Firma American Express przekazuje swój budżet mediowy domowi MindShare (WPP Group). Ten dom mediowy będzie odpowiedzialny za globalną politykę związaną...

Firma American Express przekazuje swój budżet mediowy domowi MindShare (WPP Group). Ten dom mediowy będzie odpowiedzialny za globalną politykę związaną z planowaniem i zakupem mediów. Przetarg został ogłoszony pod koniec ub.r. MindShare pokonał w nim domy mediowe: Initiative Media (Interpublic Group of Cos.) i Carat (Aegis Group). Ten ostatni dom planował i kupował media dla American Express w Wielkiej Brytanii. Według TNS Media Intelligence/CMR firma American Express wydała na reklamę w mediach w 2003 r. 357 mln dol. ("Advertising Age")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.