Wieszaki z "Avanti" nad ulicą Chmielną i w centrach handlowych

"Avanti", nowy miesięcznik Agory SA adresowany do kobiet, wykorzystuje w promocji również niestandardowe działania odpowiadające swemu charakterowi. Nad ulicą Chmielną...

"Avanti", nowy miesięcznik Agory SA adresowany do kobiet, wykorzystuje w promocji również niestandardowe działania odpowiadające swemu charakterowi. Nad ulicą Chmielną w Warszawie, kojarzoną z wysokiej jakości sklepami, zawisły duże wieszaki z okładkami "Avanti". Między wieszakami z ubraniami w wybranych centrach handlowych można znaleźć niespodziankę - wieszak normalnej wielkości z okładką magazynu. Pomysły na obie akcje powstały w pionie czasopism Agory SA. Magazyn wszedł na rynek w piątek 26 marca w nakładzie 400 tys. egzemplarzy. Kampania pisma jest wielotorowa. Wydawca nie ujawnia wysokości budżetu. Kampania obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne (TVP1, TVP2, TVN, Polsat), Radio Zet i RMF FM, wybrane tytuły prasowe, różne nośniki reklamy zewnętrznej, w tym na autobusach, reklamy w punktach sprzedaży, internet (Gazeta.pl). Media planował i kupił Starlink, a kreację przygotowała firma Dr Sensitive (Michał Slezkin, Sławomir Wolski) we współpracy z duetem Sieradzki - Maruszeczko. Twarzą kampanii jest aktorka Maja Ostaszewska. Na pierwszej okładce wystąpiła modelka Maria Góralczyk. (KP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.