Odmieniona marka Nivea Deo wsparta po raz pierwszy kampanią TV

Beiersdorf-Lechia zmienił recepturę i opakowania dezodorantów Nivea Deo w sztyfcie. Obecnie są bardziej kremowe, a ich nowe opakowania bardziej okrągłe....

Beiersdorf-Lechia zmienił recepturę i opakowania dezodorantów Nivea Deo w sztyfcie. Obecnie są bardziej kremowe, a ich nowe opakowania bardziej okrągłe. Linia Nivea Deo po raz pierwszy jest wsparta kampanią telewizyjną, którą przygotowała agencja reklamowa Ad Fabrika/FCB i dom mediowy Mediaedge:cia. Film reklamowy zaadaptowany z wersji międzynarodowej jest emitowany w TVP, Polsacie, TVN Siedem i TV4. Zaplanowano także promocje BTL skierowane do handlu i konsumentów. Udziały dezodorantów Nivea Deo w 2003 r. wyniosły średnio 15 proc., największy - 16,5-proc. - udział wartościowy odnotowała marka w okresie lipiec-sierpień ub.r.; był to najwyższy poziom udziałów w historii tego rynku (dane: ACNielsen). (MKS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.