Grupa Ogilvy utworzyła w Polsce samodzielny oddział Ogilvy Public Relations
Swoją działalność rozpoczął polski oddział Ogilvy Public Relations Worldwide (Ogilvy PR). "Powołanie do życia warszawskiego biura Ogilvy PR stanowi element...
Swoją działalność rozpoczął polski oddział Ogilvy Public Relations Worldwide (Ogilvy PR). "Powołanie do życia warszawskiego biura Ogilvy PR stanowi element planowanego przyspieszenia rozwoju naszej sieci regionalnej w Europie - powiedział Paul Barber, CEO Ogilvy PR na region Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu. Warszawskie biuro będzie świadczyć usługi w zakresie komunikacji marketingowej oraz korporacyjnej w oparciu o standardy i metodologię obowiązujące w grupie. Koordynacją działu Ogilvy PR w Polsce zajmie się Piotr Kabała, który objął stanowisko dyrektora PR. Nowa firma dostarczy szeroki zakres usług public relations związanych między innymi z budowaniem i kształtowaniem wizerunku firm oraz marek, komunikacją wewnętrzną i zarządzaniem kryzysowym. "Utworzenie Ogilvy PR jako niezależnej jednostki w ramach Grupy Ogilvy jest naturalną konsekwencją dotychczasowej współpracy z naszymi klientami - powiedział Tomasz Bałuk, head of country Ogilvy Group Poland. - Wierzymy, że w rezultacie wzmocnimy nasze możliwości w zakresie całościowego zarządzania markami, co stanowi naszą podstawową filozofię działania - 360 Degree Brand Stewardship".
Agencja będzie świadczyć usługi na rzecz grupy i jej klientów oraz przystępować do przetargów niezależnie.
Globalna sieć Ogilvy PR liczy 60 oddziałów. W Europie działa ich 19. (AMS)