Gruntownie zmieniony "WiK" w dystrybucji z tygodnikiem "Wprost"

Nakład miesięcznika "WiK" ("WiK. Warszawa i Kultura"), najnowszego nabytku Agencji Reklamowo-Wydawniczej "Wprost" (AWR "Wprost"), został zwiększony do 70 tys. egzemplarzy....

Nakład miesięcznika "WiK" ("WiK. Warszawa i Kultura"), najnowszego nabytku Agencji Reklamowo-Wydawniczej "Wprost" (AWR "Wprost"), został zwiększony do 70 tys. egzemplarzy. Wcześniej nakład magazynu nie przekraczał 15 tys. AWR "Wprost" zdecydowało się na dystrybucję odmienionego "WiK-a", który jest magazynem miejskim, wraz z częścią nakładu tygodnika "Wprost" kierowaną do województwa mazowieckiego. Nowy model dystrybucji "WiK-a" zacznie funkcjonować od 29 marca. Możliwe też będzie zamówienie rocznej prenumeraty "Wprost" i "WiK-a" w cenie prenumeraty rocznej "Wprost". Jak powiedział Amadeusz Król, dyrektor generalny i członek zarządu AWR "Wprost", wydawca liczy na rozpowszechnianie "WiK-a" w liczbie ok. 45 tys. Cena "Wprost" z "WiK-iem" pozostanie bez zmian - 4 zł. Dwa dni po wycofaniu "Wprost", do którego był dołączony "WiK", tytuł ten trafi do redystrybucji w cenie 4,99 zł. Co miesiąc AWR "Wprost" będzie kontynuować tę podwójną dystrybucję "WiK-a". Magazyn zmienił się gruntownie, co jest zwłaszcza widoczne w layoucie, który stał się przejrzysty i barwny. Makietę przygotowali Mark Johnstone i Celestyna Król. Merytorycznie "WiK-a" wzbogacono o nowe działy takie jak restauracje, sport, kolumna towarzyska, a inne rozbudowano, np. muzyczne życie nocne w Warszawie. Redaktorem naczelnym pisma pozostaje Helena Sienkiewicz. Product managerem została Małgorzata Kowalczyk, wcześniej związana z "WiK-iem". "Chcemy pozostawać z czytelnikami w żywym kontakcie, o czym świadczą bilety i nagrody, które mogą zdobywać dzięki "WiK-owi". Czytelnicy będą też - co jest nowością - wybierać ulubione miejsca w stolicy, które wydawca wyróżni specjalnym tytułem" - powiedziała Agnieszka Szlaska, dyrektor promocji AWR "Wprost". Wprowadzenie odmienionego "WiK-a" będzie wsparte kampanią w Warszawie, którą AWR "Wprost" przygotowało we własnym zakresie. "WiK" będzie widoczny m.in. na Galerii Centrum (banner), na autobusach, na Starówce. W kampanii zostaną wykorzystane też radio i internet. (KP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.