Interia buduje wizerunek portalu przyjaznego

Interia.pl rozpoczęła kampanię wizerunkową. Jej celem jest zwiększenie znajomości marki Interia, znajomości adresu portalu oraz pokazanie go jako miejsca przyjaznego...

Interia.pl rozpoczęła kampanię wizerunkową. Jej celem jest zwiększenie znajomości marki Interia, znajomości adresu portalu oraz pokazanie go jako miejsca przyjaznego użytkownikowi. Cennikowa wartość kampanii toczonej poza internetem to ok. 1,7 mln zł (część tych działań prowadzona jest wspólnie z partnerami, na czele z Polsatem, albo w ramach grupy kapitałowej, czyli z RMF FM). "Profil użytkowników większości portali jest bardzo podobny, bardzo podobna jest też oferta portali, dlatego podjęliśmy decyzję, że przyszła pora, by się czymś odróżnić - mówi Tomasz Jażdżyński, prezes zarządu Interii. - Badania pokazały, że jesteśmy postrzegani przez internautów jako usługodawca bardzo przyjazny i na tę cechę kłaść będziemy nacisk w obecnej kampanii". Hasło przewodnie kampanii brzmi: "Przyjazny portal", całość działań związanych ze strategią, kreacją, planowaniem i zakupem mediów została przygotowana siłami własnymi Interii. Mediaplan zakłada wykorzystanie telewizji (Polsat, TV4, TVN24 i MTV), radia (przede wszystkim RMF FM), prasy codziennej (m.in. "Puls Biznesu", "Życie Warszawy") i magazynów kolorowych ("Film", "Elle", "Magazyn Internet", "Komputer Świat", "Men's Health", "Dlaczego"). (MG)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.