Lowe traci w USA budżet reklamowy marki All należącej do Unilevera

Agencja reklamowa Lowe straciła w USA budżet (20 mln dol.) proszku All (ten sam produkt występuje pod marką Surf w...

Agencja reklamowa Lowe straciła w USA budżet (20 mln dol.) proszku All (ten sam produkt występuje pod marką Surf w Wielkiej Brytanii) koncernu Unilever. Przejmie go agencja Bartle Bogle Hegarty (BBH) z Nowego Jorku. Do zmiany statusu jego obsługi doszło bez przetargu. W grudniu ub.r. Unilever przesunął budżet 8 mln dol. marki Surf z agencji Lowe do agencji BBH w Wielkiej Brytanii. BBH zajmuje się także marką dezodorantów Lynx koncernu Unilever, znaną na niektórych rynkach pod nazwą Axe. Agencja reklamowa Lowe kontynuuje współpracę z Unileverem przy takich markach jak Domestos, Cif w Wielkiej Brytanii oraz zajmuje się obsługą marek Wisk i Snuggle w USA. ("BrandRepublic")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.