Media Performance Monitor zajmie się audytem wydatków mediowych Nissana

Koncern motoryzacyjny Nissan North America wybrał po przetargu firmę Media Performance Monitor America do audytu wydatków mediowych na marki samochodów...

Koncern motoryzacyjny Nissan North America wybrał po przetargu firmę Media Performance Monitor America do audytu wydatków mediowych na marki samochodów Nissan oraz Infiniti. Roczny budżet reklamowy Nissana szacowany jest na miliard dolarów. Jak powiedział John Rinek, dyrektor mediów i zarządzania agencjami w Nissan North America, firma audytorska wraz z Mattem Bryantem, niezależnym konsultantem mediowym, będzie się zajmować analizą strategiczną wykorzystywania mediów przez koncern. W przetargu, oprócz Media Performance Monitor, brały także udział firmy: Hawk Media, Media Anaysis Plus oraz Media Audits. ("Advertising Age")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.