Browar Łomża szuka agencji reklamowej do obsługi piwa marki Łomża

Browar Łomża prowadzi przegląd ofert agencji reklamowych na obsługę fullservice'ową piwa Łomża. Zwycięska firma przygotuje letnią kampanię reklamową dla tego...

Browar Łomża prowadzi przegląd ofert agencji reklamowych na obsługę fullservice'ową piwa Łomża. Zwycięska firma przygotuje letnią kampanię reklamową dla tego piwa. Jak powiedziała Anna Heinrich, dyrektor ds. marketingu Browaru Łomża, w konkursie bierze udział sześć agencji. "Zaproszone agencje muszą zaproponować rozwiązania strategiczne i kreatywne w zakresie odświeżenia naszej marki oraz sposoby dotarcia do grupy docelowej" - dodaje Heinrich. Dotychczas piwo Łomża kierowane było do konsumentów w średnim wieku i starszych. Według nowych założeń firmy piwo będzie adresowane do młodych ludzi. Przegląd ofert powinien zakończyć się w kwietniu br. Wysokość budżetu reklamowego nie została podana. W ub.r. za kampanie reklamowe marki Łomża odpowiadała agencja reklamowa Neo i dom mediowy Media Group. Browar Łomża produkuje także takie marki piwa jak Złoty Kur i Dock. Według szacunków udział piwa Łomża w polskim rynku piwa wynosił w 2003 r. - 1,7 proc. Według badań Pentora wspomagana znajomość podstawowej marki Łomża Wyborowe wynosiła w 2003 r. na Podlasiu 93 proc. (JD)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.