Ogilvy i Universal McCann przygotowały najnowszą kampanię Motoroli
Agencja reklamowa Gruppa 66/Ogilvy i dom mediowy Universal McCann są autorami rozpoczętej właśnie kampanii telefonów komórkowych Motorola V300, V500 i...
Agencja reklamowa Gruppa 66/Ogilvy i dom mediowy Universal McCann są autorami rozpoczętej właśnie kampanii telefonów komórkowych Motorola V300, V500 i V600. Ma ona miejsce w prasie, obejmuje tytuły prasy dla kobiet, magazyny lifestyle'owe, tygodniki opinii. Na warszawskim hotelu Polonia zawisł również megaboard. Kampania potrwa kilka tygodni. Jak powiedział Grzegorz Podgórski, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży działu telefonii komórkowej w Motorola Polska, te trzy modele łączy design (są to tzw. modele z otwieraną klapką, która jest charakterystyczna dla dużej liczby aparatów Motoroli). V300 i V500 to produkty kierowane do segmentu średniego, natomiast V600 to produkt z najwyższej półki, przeznaczony dla najbardziej wymagających klientów. Niedawno Motorola zaprezentowała w Stanach Zjednoczonych trzy nowe modele: E398, C650 i E680. Dwa pierwsze z nich powinny być dostępne na polskim rynku już latem, natomiast E680 zostanie wprowadzony do sprzedaży najprawdopodobniej w III kwartale br. Model E398 wyposażony jest m.in. w wymienną kartę pamięci (umożliwiającą np. zapisanie plików z muzyką), przy prezentacji tego i dwu pozostałych modeli akcentowane są przede wszyskiem funkcje związane z muzyką. Grzegorz Podgórski mówi, że funkcjonalność aparatów wiodących producentów jest obecnie zbliżona, natomiast budowanie marki wymaga powiązania jej z emocjami i to Motorola chce osiągnąć poprzez muzykę i współpracę np. z MTV. Według niego szczegóły dotyczące wsparcia reklamowego nowych telefonów Motoroli nie zostały jeszcze ustalone, ale od pewnego czasu wszystkie produkty ze średniego segmentu wprowadzane do sprzedaży były wspierane reklamowo. (MB)