HP rozpoczyna kampanię notebooków

HP Polska rozpoczyna kampanię notebooków HP nx7000. Kampania toczyć się będzie w prasie, mediaplan zakłada wykorzystanie m.in. tytułów: "Enter", "Computerworld",...

HP Polska rozpoczyna kampanię notebooków HP nx7000. Kampania toczyć się będzie w prasie, mediaplan zakłada wykorzystanie m.in. tytułów: "Enter", "Computerworld", "Rzeczpospolita", "Mobile Computing", "Chip", "Gazeta Wyborcza", "Wprost". Kampania przebiegnie pod hasłem: "Swoboda nie kosztuje Cię już tak wiele", podkreślane będą w niej cechy charakterystyczne notebooków nx7000, m.in. duży ekran, twardy dysk o dużej pojemności, cienka obudowa i bezprzewodowe rozwiązania. (MG)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.