ICI Polska planuje kampanię TV dla marki Dulux
ICI Polska, jeden z największych w kraju producentów farb i lakierów, rozpocznie z końcem kwietnia intensywną kampanię telewizyjną trzech nowych...
ICI Polska, jeden z największych w kraju producentów farb i lakierów, rozpocznie z
końcem kwietnia intensywną kampanię telewizyjną trzech nowych produktów marki
Dulux. Nad kampanią pracują agencja NoS/BBDO i dom mediowy Media Direction OMD.
W tym miesiącu firma wprowadzi do sprzedaży nowy rodzaj farby do malowania o
nazwie Magia Bieli. Wprowadzenie tego produktu będzie wsparte działaniami PR
prowadzonymi przez agencję United PR. Magia Bieli jest farbą, która kładziona na
ścianę ma kolor różowy, zaś po 40 minutach wysycha i zmienia kolor na biały. Cena
7-litrowego opakowania tego produktu bedzie wynosić ok. 90 zł. Firma zwiększy w
tym roku wydatki na reklamę w mediach (głównie w telewizji) o 20-30 proc. Według
firmy Expert Monitor producent na reklamę w mediach (w zdecydowanej większości
w telewizji) w ub.r. wydał ponad 15,1 mln zł. Najwięcej - 6,6 mln zł - wydano na
reklamę marki Dulux, 5,7 mln zł - na reklamę farb Ekonowinka, natomiast reklamy
marki Hammerite (farby do metalu) kosztowały ponad 2,6 mln zł. (MKS)