WDA ruszyło z kampanią w CNN.com, fundacja zbiera pieniądze na reklamę w telewizyjnym CNN

Fundacja Warsaw Destination Alliance (WDA) rozpoczęła miesięczną kampanię promującą Warszawę w serwisie internetowym www.CNN.com. Umowa z Turner Trade Group (właścicielem...

Fundacja Warsaw Destination Alliance (WDA) rozpoczęła miesięczną kampanię

promującą Warszawę w serwisie internetowym www.CNN.com. Umowa z Turner

Trade Group (właścicielem CNN) została zawarta w modelu barterowym - WDA

udostępniać będzie dziennikarzom CNN pokoje hotelowe w Warszawie. Obecnie WDA

gromadzi pieniądze na kampanię w telewizji CNN. Założenia mówią o jej

przeprowadzeniu pod koniec br. Jeśli nie uda się zebrać wystarczającej ilości

pieniędzy, fundacja przeprowadzi "plan awaryjny", np. kampanię w prasie

zagranicznej, jednak przedstawiciele WDA podkreślają, że działania w telewizji CNN

są absolutnie priorytetowe (ze względu na grupę docelową) i wcześniej czy później

na pewno zostaną przeprowadzone. Fundację WDA tworzą przedstawiciele

kilkunastu warszawskich hoteli, jej celem jest promowanie Warszawy wśród

zachodnich biznesmenów i turystów. Od 1 stycznia hotele zrzeszone w WDA

zbierają dobrowolną opłatę 1 euro za dobę hotelową od gości - w styczniu i lutym

fundacja zebrała w ten sposób 126 tys. zł. W planach kampanijnych pomóc też mają

fundusze unijne, o które zamierza starać się WDA w najbliższym czasie. Fundusze

WDA czerpie także ze składek partnerów, wśród których są nie tylko instytucje

(takie jak izby handlowe poszczególnych krajów), ale również koncerny FMCG

(Danone i Coca-Cola). Przygotowaniem spotu emitowanego w CNN.com zajęła się

agencja Henyo Behrendt, która będzie również przygotowywać spot telewizyjny.

Najbliższą akcją WDA przeprowadzoną w celu budowania marki Warszawy będzie

Wielkanocny Festiwal Ludwika van Beethovena, który odbędzie się w dniach 31

marca - 9 kwietnia br. (jest to 8. edycja festiwalu, jednak w tym roku po raz

pierwszy przeprowadzony on zostanie w Warszawie, po przenosinach z Krakowa).

Promocją festiwalu za granicą zajmuje się jego organizatorka Elżbieta Penderecka.

W kraju festiwal promowany będzie w najbliższych tygodniach kampanią outdoorową

na ulicach i lotniskach. (MG)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.